Wednesday, March 25, 2020

Mi-am dorit...

... sa vad si eu cand trece pe bulevard procesiunea cu sfintele moaste si icoana Maicii Domnului dar nu am stat sa urmaresc momentul. In acel moment citeam toti Acatistul Bunei Vestiri. Anastasia nu avea stare si se tot ducea la pervazul geamului. Intr-unul dintre aceste momente de foiala ale ei, m-am dus sa o iau in brate si am aruncat o privire pe fereastra. Chiar atunci trecea prin fata blocului nostru platforma pe care erau cele doua odoare. Mergea destul de repede: in cateva secunde nu am mai vazut-o. Poate vi se pare banal, dar, data fiind probabilitatea destul de mica de a ma nimeri la fereastra tocmai in acele clipe, bucuria a fost invers proportional mai mare💖

Pozele sunt "furate" dintr-un material video realizat de altcineva.

3 comments:

  1. Cat de frumos! Slava lui Dumnezeu!

    ReplyDelete
  2. Ce ''noroc'' cu Anastasia....de aia nu avea stare la rugaciune, vroia s o vada pe Maicuta! Slava Domnului ça mai este voie!

    ReplyDelete