Wednesday, March 18, 2020

In vreme...

...ce noi postim, copiilor mici le mai suplimentez cu alimente de origine animala. In perioada asta sunt in trend:
*oua fierte moi, doar cu paine sau dizolvate in ciorba de post
*sandvis cu branza Fagaras
*cubulete minuscule dintr-un fel de  sunca preparata tradițional de o mamaita de la parohie, de care am in congelator in cantitati industriale si care ii plac atat de mult bebelinei noastre incat le-am poreclit "bombonelele Tasicii".
In rest, completam cu fructe, cat ne-om mai permite.

6 comments:

  1. Iertati ma, cine este considerat mic? Sau mai bine zis pana la ce varsta putem face asa in post? Eu le dau Xeniei- 2 ani jumatate si lui Andrei Care are aproape 6 ani suplimente, Stefaniei Care are 8 ii mai dau oua si branza si rar somon afumat caci nu prea mananca si a avut tratament cu antibiotic ptr o infectie urinara. Nu tinem post cum trebuie, fara ulei,mai degraba regim alimentar as zice dar ea nu mananca in général.
    Cand spuneti sunca va referiti la slanina sau gen sunca presata? Si ai mei mananca slanina dar de multe ori mi e frica sa le dau ça e grasa.

    ReplyDelete
  2. Pravila spune ca dupa 12 ani se tin posturile ca adultii, dupa 7 mierrcurea, vinerea, prima si ultima sapt din posturile mari, inainte de 7, liber la orice

    ReplyDelete
  3. Atunci ar trebui sa i mai dau si Mariei cand pofteste- are 10 ani...si slaninuta cum zic copiii e mai buna decat sunca presata fin comert...multumesc, Doamne ajuta

    ReplyDelete
  4. Am uitat sa mentionez ca in posturile mari nu au voie carne cei peste 7 ani.

    ReplyDelete
  5. Oricum carne le dau doar celor soi mici...si nu mereu dar mai cer ei

    ReplyDelete