Thursday, March 26, 2020

Desi...

... Dumnezeu imi da o liniste in zilele acestea, incat pot sa mai si rad si sa glumesc pe seama lui virusache, mai am si eu ganduri de ingrijorare. Parintii mei amandoi sunt peste 65 de ani. Grigo are dintotdeauna o hiperreactivitate bronsica in context infectios. Eu imi evaluez imunitatea ca fiind destul de ineficienta.
Sincer, daca imi pun intrebarea, nu pot raspunde ca am o siguranta ca la sfarsitul epidemiei vom mai fi toti impreuna.

Cu toate astea, nu am sentimente de panica, deznadejde sau orice alt tip de tulburare. Sunt recunoscatoare pentru acest dar al detasarii si echilibrului, fiindca stiu ce dezastru sunt eu in combinatie cu frica.

Unul dintre medicamentele eficiente din Sfânta Scriptura ce poate fi folosit ca antidot al intunericului sufletesc la vreme de molima este sa nu prefigurezi nicicum viitorul, ci sa te gandesti strict la prezent, intelegand imprevizibilul prin prisma proniei divine si construind doar ceea ce tine imediat.

8 comments:

  1. ''Sa puneti semnul Sf. Cruci (o cruciulița) pe ușa casei în interior. Din noaptea asta și sa o lăsați acolo. Un călugăr vazator din muntele Athos a sunat pe un preot din Cluj și l-a anunțat ca i s-a arătat acest lucru pt. credincioși! A insistat din noaptea asta! Transmite-ti la cine puteți, urgent! 🙏''
    Iertati ma , am primit acest mesaj de la Sora mea, cred ça circula la mai multa lume...dumneavoastra l ati lua in seama? Mi e si rusine sa l intreb pe parintele asa ceva

    ReplyDelete
  2. Eu am de cativa ani pe usa un abtibild in forma de cruce, fara vreun gand la calamitati. Si eu am primit mesajul. Modul de expunere are ceva fals, oarecum penibil. Am inteles ca nici macar nu e din sf Munte.

    ReplyDelete
  3. Oricum, avem toti cruce la gat, iar casele sunt insemnate cu untdelemn sfintit in chipul crucii la sfestanie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este...si noi avem cruce si exact cum spuneti la sfestanie a insemnat parintele casa...o sa incetez sa mai citesc toate lucrurile négative cu ce se intampla, apoi nu mai sunt buna de nimic si in Loc sa ma rog asa cum pot eu, nu mai fac nimic...of Doamne

      Delete
  4. da am înțeles că mesajul nu a fost validat de Sf Munte. O cruce deasupra ușii nu strica clar dar sa avem crucea in inima ar fi de dorit.

    ReplyDelete
  5. Și la noi a ajuns... Inițial am primit-o ca sugestie, legată oarecum de discutiile Parintelui Ciprian de joi seara, cu referire la slujba de priveghere care se va face in Sfantul Munte astăzi - 27 martie 2020, ne recomanda sa spunem odata cu parintii din Sfantul Munte si noi, acum intre orele 21:00 si 01:00, anumite rugaciuni, fiecare dupa putinta lui (chiar si 15 minute, cine nu poate mai mult). Și însemnarea casei chiar are un temei biblic. Și noi am așezat mereu, în toate casele în care am locuit până acum, o icoană sau o cruce la intrare pt. a fi întâmpinati de ele și a spune o scurtă rugăciune la plecare sau la întoarcere.
    Am primit și acest text https://patermihail.wordpress.com/2020/03/27/lamurire-privind-un-mesaj-audio-cu-iz-profetic-de-natura-seismico-apocaliptica/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si am am primit la mesaje ça sunt semnele sfarsitului, ça sa ne pregatim ça vine foametea etc ça prea ma apuca panica, frica cand le citesc...bine ar fi sa ma rog si sa nu mai citesc tôt ce primesc mai Alès ça sunt asa cum sunt

      Delete
  6. http://www.deinteres.ro/news/parintele_hristofor_cugetari_despre_mesajul_audio_legat_de_cutremur_si_ingerul_mortii/2020-03-27-5322

    ReplyDelete