Saturday, March 14, 2020

Daca iti pui...

... mintea cu stirile si comentariile altora in situatia de fata, sfarsesti prin a fi ineficient. Asa ca voi intra intr-o carantina virtuala si nu voi mai  citi toate prostiile despre coronavirus pe fb.

Schimbarile din familia noastra sunt date in principal de faptul ca nu merg copii la scoala. Pe de o parte ne e mai comod, pe de alta parte se "lovesc" mai des unii de altii in casa. Azi am iesit in cimitir si pe langa bloc. Era aproape pustiu. Lume responsabila.
Nu am provizii pt termen lung. Nu as avea unde sa le pun. Cumparam totusi astfel incat sa intram cat mai rar in magazine, sa limitam macar asa expunerea. Nu am masti. Maine mergem la liturghie: copiii mari mai devreme, eu cu picimea, mai tarziu.

Am o stare ciudata, de iminenta a mortii. Nu sunt panicata si nu ma gandesc in primul rand la mine. Iubirea e uneori ca o durere muta...

4 comments:

  1. Aici din pacata au interzis Sfanta Liturghie, totusi Parintele a spus ca putem veni dar pe rand sa spunem o rugaciune, sa aprindem o lumanare! Nici eu nu citesc si nu ma uit la stiri...avem ceva provizzii, cat cum spuneti sa nu mergem des la magasin...copiii voir sta acasa...eu ma gandesc cu groaza mai mult la ce va fi dupa dar Domnul stie mai bine...Multa sanatate si liniste!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate parintele sa o faca in taina si crediciosii sa stea in rugaciune acasa.

      Delete
  2. Si eu ma simt intr-o stare ciudata de apasare, de iminenta a ceva grav, si nu neaparat pentru mine, ci pentru copiii mei, mai ales pentru cea mica din burtica; azi am intrat in 40 de saptamani si va veni din moment in moment.. Domnul sa ne intareasca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nastere usoara! Maica Domnului sa va intareasca!

      Delete