Friday, March 20, 2020

Dintre provocarile...

... specifice vremurilor este si aceea de a fi parinte de tineri si adolescenti care vor sa iasa impreuna cu altii de varsta lor. Desi imi este greu sa ma tin la entuziasmul si optimismul specific varstei lor si desi sunt de principiu sa nu ne claustram in apartamente, am pus totusi niste limite:
*nu in spatii inchise (nici mall, nici ascor) , ci afara, la aer si soare
*nu in locuri aglomerate gen centru si parcuri, ci in zone retrase
*nu in grupuri mari, ci cu maxim alti doi prieteni
*nu la ore tarzii, ci atunci cand se poate obtine un max de vitD din expunerea la soare
*de pastrat distanta in cazul intalnirii cunoscutilor pe strada
*de mers la slujba doar daca observa ca nu sunt mai mult de 50 pers adunate, ca preotul poate nu sta sa numere mereu si ii faci rau omului fara sa vrei
Acum, eu le-am zis. Sper sa si respecte☺️ barierele.

4 comments:

  1. Foart frumos ati gandit si adunat toate regulile la un loc!

    ReplyDelete
  2. Asa bine imi pare cand citesc acest blog,sa aveti sanatate Domnul sa ne ajute!

    ReplyDelete
  3. la noi la slujbe se dau cartonașe cu nr la intrare si sunt facute semne pe ciment. fiecare trebuie sa stea la bulina lui. avem poliția peste drum si "binevoitori" care reclamă.

    ReplyDelete
  4. De cand i lumea si pamantul preoti nu au numarat mirenii...e strigator la cer! Daca sunt 51 ce face?! Il da afara? Cata nebunie! In biserica s-au vindecat atatia bolnavi de boli grele , usoare si nolipsitoare...incepeti acum cu totii ca tb sa fie 50...ooo sa ne temem de Dumnezeu mai tare decat o coroana

    ReplyDelete