Wednesday, May 27, 2020

Perlute

stare wapp Ghe

Sica (Anastasia) a dezvoltat o pasiune pentru acest mecanism: inchide circuitul cu limbuta si se aprinde becul rosu🥰
  • Ghe: ma doare glanda pupilei
  • Ghe: nu-ti fie frica de Coronavirus, Grigo, fii barbat, nu fi muiere!
  • Ghe: "din acatist (al Acoperamantului) mie imi place 5" "Care 5, mai?Habar nu ai sa citesti" "Ala cu Amalec"
  • Maria alege fasole. Ea ii transmite in direct prietenului ei cat de curajoasa este si cum ucide garagaritele.
  • "mama, nu sunt fierte boabele de fasole." "stii ceva, le-am fiert pana la "toata grija cea lumeasca sa o lepadam" si cand am lepadat grija lumeasca s-au fiert si ele...
  • Gheorghe povesteste intamplari de afara de la joaca, iar Grigo intervine din cand in cand cu corecturi. Ghe raspunde: "Grigo, pai mintim sau ce facem?"
  • Ghe ii cere lui Iuli sa ma roage ceva prin mesaje si asteapta nerabdator confirmarea mea: "hai, a zis oc?" (fiindca eu mai tastez ok in loc de da)

3 comments:

  1. Doamne, cu asa copilasi nu aveti cum sa va pluctisiti nici in izolare total☺️

    ReplyDelete
  2. E frumos tare...cum v-ati descurcat cu copiii cand erau mai mici si de varste apropiate? Singura sau ati fost ajutata de parinti/bunici sau necunoscuti (vecini, prieteni)?

    ReplyDelete
  3. De baza am fost eu si pr meu. In sesiuni apelam la cate o femeie de la parohie. O perioada am avut o femeie care statea pana la pranz cu noi, contra cost. Eu eram foarte slabita. Dupa nasterea lui Grigo nu am mai apelat la nimeni.

    ReplyDelete