Saturday, May 23, 2020

Azi...

... Elena ar fi implinit 8 ani. Cred ca nu intamplator azi am reusit sa ne reunim toti din familie in curtea strabunicilor mei. Am mai avut dupa adormirea ei tentative de a ne strange toti laolalta, dar mereu aparea cate un inconvenient si nu reuseam. S-au scurs aproape trei ani asa.


Pozele sunt editate din dragoste, bucurie si recunostinta de un parinte pe care nici ea, nici noi, nu l-am cunoscut in viata pamanteasca, dar care marturiseste ca ii este apropiata in duh si il mangaie in suferintele lui trupesti.

Si inca o intamplare ciudata, pe care vreau sa o notez, fiindca simt ca are o semnificatie, deocamdata necunoscuta mie: de ziua parintelui am uitat sa ii pun lumanari in tort (Ionut s-a intrecut pe el însuși si fost cofetar) am incercat sa aprind in graba o lumanare gasita prin casa la candela din bucatarie, dar am reusit sa picur ceara si sa sting candela si, neavand nici bricheta, nici chibrituri la indemana, am fost nevoita sa alerg la candela Elenei si abia de acolo am putut aprinde lumanarea pentru aniversarea lui. 

Mie mi s-a parut un detaliu frumos chiar si asa, fara sa ma gândesc mai departe, ca de ziua lui, lumina pentru noul an a venit de la candela Elenei, fiindca o buna parte din viata si inima lui sunt cu si pentru ea. 

2 comments:

  1. Hristos a înviat!
    Vesnica ei pomenire si fie sa se odihnească acolo unde strălucește lumina chipului Mântuitorului nostru, în brațele Maicii Domnului, în comuniune cu toți sfinții!
    Avem toată compasiunea pentru pierderea din familia voastră, dar si o sinceră admirație pentru demnitatea si credinta cu care ati primit toate cele întâmplate.
    Si eu o chem pe Elenita uneori în ajutor, prin rugăciune, ultima dată chiar în timpul Sfintei liturghii de pe 21 mai, cand părintele meu rostea pomenirea pentru IPS Pimen, moment în care am simțit un miros placut de tamaie proaspăt aprinsă, acel miros de cărbune si tamaie, ca o adiere blândă, care s-a risipit repede.
    Va împărtășesc această spre întărirea convingerii că aveți în Împărăția lui Dumnezeu un mărgăritar viu si lucrător, care este acum in comuniune si cu cei care nu au cunoscut-o înainte.
    Multumesc pentru toate postarile tale, nu stiu cum reușești să punctezi atât de multe lucruri în timp asa de scurt, căci uneori eu abia gasesc timp sa te citesc, dar sa mai si scriu... Si am doar doi copii..
    Dumnezeu lucrează prin voi spre folosul multora!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase si mai ales pentru marturie!

      Delete