Saturday, May 30, 2020

M-a apucat...

... un avant gospodaresc si l-am canalizat momentan catre ceea ce ma complexa cel mai mult la apartamentul meu: usile comuniste de placaj, vopsite intai alb, apoi venge si apoi roz pal. Toate zgarieturile, dupa ce ca erau vizibile maxim datorita contrastului intre straturile succesive de vopsea, au fost dezvoltate de catre unghiutele nazdravane si transformate in jupuituri largi, intunecate, ca niste capete sinistre de extraterestri.
Cum nu se punea problema de o noua vopsire, am recurs la autocolant pe care l-am lipit ca in imagine ca sa mai indulcesc situatia.
Morala experientei mele cu aceste usi este urmatoarea: daca faci o data santier la mutarea intr-un apartament, merita sa te imprumuti ca sa rezolvi tot ce trebuie inlocuit, fiindca mai tarziu va fi mai greu sa te apuci de zidarie cu toate mobilele si cu toti copiii in casa. Mai mult ca sigur nu vei mai reusi sa renovezi cum ti-ar fi placut initial si daca totusi o vei face, efortul si deranjul vor fi mult mai mari. Du lucrul inceput la bun sfarsit/nu lasa pe maine ce poti face azi.

4 comments:

  1. Curățați vopseaua de pe uși și vopsiți-le cu o vopsea pe bază de cretă. Se găsesc în magazinele de bricolaj, în diverse culori.

    https://createacozyhome.blogspot.com/search/label/Recondi%C5%A3ion%C4%83ri?m=0

    ReplyDelete
  2. Crede-ma, am curatat doua usi, am vopsit pe baza de apa si rezista. Procesul de curatare a fost cumplit, intai cu o freza, apoi manual, dar nu am mai rezistat sa le facem pe toate.

    ReplyDelete
  3. Am înțeles. Eu am crezut ca nici măcar nu ați încercat.

    ReplyDelete
  4. Unde stateam noi inainte, proprietarul invelise isolé du inclusiv tocurile cu un autocolant culoarea mahonului ...aratau atat de bine, initial am crézut ça sunt noi...o idée...

    ReplyDelete