Wednesday, May 13, 2020

De la...

...aceeasi persoana:

-Si ce-are, ma, daca mananci numai paine?!

-Am dintii facuti praf. Stii cum? Mi se rupe cate o bucata de masea si cand o iau in mana parca e facuta din nisip.

Dureros!
<div class="tenor-gif-embed" data-postid="5928154" data-share-method="host" data-width="100%" data-aspect-ratio="1.31"><a href="https://tenor.com/view/face-palm-shake-my-head-smdh-smh-muppets-gif-5928154">Face Palm Shake My Head GIF</a> from <a href="https://tenor.com/search/facepalm-gifs">Facepalm GIFs</a></div><script type="text/javascript" async src="https://tenor.com/embed.js"></script>

3 comments:

  1. pe la 30 ani mi-am dat seama ca singura imi distrug dintii. Pana atunci am dat replica asta multora. Nu am vrut sa imi vad greselile, nu am fost pregatita sa accept ca imi fac singura rau si ca sanatatea depinde de pasii zilnici pe care il fac.
    Am renuntat la vegetarianism, adus zama de oase (piftia), multe vegetale in alimentatie si de atunci nicio carie noua, smaltul s-a reintarit. Nu am mai racit niciodata, nu mai am niciun suplement sau orice altceva din farmacie ca analizele mi-au iesit bine. Imi pare rau ca mi-am facut atatia ani rau, multumesc ca Dumnezeu mi-a deschis mintea si dat fortza sa ma schimb si sa ma ajut singura. Sa ii ierti pe ceilalti, ca stiu cum e ..

    ReplyDelete
  2. Eu nu simt ca trebuie sa ii iert, fiindca nu simt nici urma de acuzatie, ci o mila neputicioasa, zadarnica.
    Si eu mi-am facut mult rau prin alimentatie, si eu stiu cum e, dar ma doare ca oamenii nu fac legaturi nici cand apar efectele.

    ReplyDelete
  3. La mine unele lucruri erau si mai complicate: stiam, intelegeam, si nu reuseam sa gasesc fortza. SI nu vedeam legaturile nici cand duceam efectele zi de zi, cu greu.
    Cred ca mila zadarnia e un cuvant bine ales. Am simtit-o si eu. Multumesc.

    ReplyDelete