Monday, May 18, 2020

Ca efect...

... secundar al opririlor diferitelor activitati economice in timpul pandemiei se preconizeaza o criza financiara. Dumnezeu poarta de grija tuturor si ii scoate din multe necazuri pe cei pe care ii iubeste. Asta nu inseamna ca pentru crestini toate vor fi roz, dar in mod sigur, daca au mereu in vedere sa faca binele, nu vor ajunge niciodata in situatii limita.

Toti ar trebui sa se pregateasca pentru aceasta perioada, atat la nivel de institutii, cat si la nivel familial si personal. Familiile cu multi copii sunt mai afectate de felul in care gestioneaza parintii bugetul, fiindca prin natura lor, sunt compuse din mai multi consumatori decat producatori. Au si avantajul de a avea cale deschisa lucrarilor minunate ale Duhului Sfant pentru ca au pastrat curatia nasterii de prunci si pentru nevinovatia acestora din urma.
Trebuie sa notez aici ca desi din principiu nu am facut stocuri conform curentului, toata perioada de stare de alerta am trecut-o cu alimente de baza primite milostenie. Inca mai am cate ceva, desi am dat si eu mai departe din ele, fiindca Dumnezeu le inmulteste cu cat daruiesc.

Totusi, chivernisirea inteleapta a vietii pamantesti este o datorie fata de bunatatea lui Dumnezeu si o lucrare fireasca pentru buna-starea familiei in general. Si eu mi-am prefigurat directii in care voi restrange cheltuielile, dar si bunuri la care nu voi face inca rabat de la calitate de dragul ecomomiei.

Ca prim obiectiv de asanare a unui focar de risipa ar fi distractiile pe bani. Nu ma gandesc numai la chestiuni scumpe, ci si la toate nimicurile simpatice fara de care se poate trai sau care pot fi inlocuite cu succes cu un efort minim.

No comments:

Post a Comment