Sunday, May 3, 2020

Asta...

... am facut azi, repetand de nenumarate ori, fiindca ma incurcam sau ma intrerupea cate cineva. Ma consider unul dintre copiii sfantului Irodion si am vrut sa fac ceva pentru si despre sfintia sa, din dragoste si atat.
Seara, dupa ce asez pe cei mici in pat, prefer sa ascult cate un acatist, fiindca nu mai vad atat de bine sa citesc la lumina lumanarii. Caut acatiste citite, nu cantate, fiindca dureaza prea mult si ma pierd in muzicalitate. Parintele Irodion nu avea decat o singura versiune, interpretata de Marian Moise, care pune mult accent pe melos si nu corespunde pentru moment asezarii mele interioare.
Am folosit efect "catedrala" fiindca simplu mi se parea prea sec. Sper sa fie de folos si sa nu fie o piedica pentru intrarea vizitatorilor in duhul rugaciunii.

3 comments:

  1. Am uitat...la multi ani cu multe bucurii de la Domnul!

    ReplyDelete
  2. Sa ma iertati, dar nu am stiut ca aveti o voce asa de calda si de blanda!!

    Si eu ma impac mai bine cu acatistele citite. Multumesc pentru acatistul sfantului Irodion. Spre rusinea mea, nu am auzit de acest sfant pana acum.

    ReplyDelete
  3. Este canonizat relativ recent, poate de aceea.

    ReplyDelete