Sunday, May 31, 2020

Crizanteme...

... albe, presate si uscate in cateva minute la cuptorul cu microunde. Cuptorul este împrumutat ca sa testez metoda. Unele au iesit prea umede, altele prea prajite pana am gasit timpul optim de preparare.

Inițial gandul meu a fost sa presez floricelele aduse Elenei si sa le tin pentru persoanele care obisnuiesc sa ceara cate ceva de binecuvantare de la mormantul ei. M-am razgandit fiindca mi s-a parut prea mult timp dedicat, timp de care o lipseam pe Anastasia.
Vor ramane cateva pentru o felicitare de ziua bunicii si mai mult nu insist cu uscatul. Poate voi mai presa niste maci, fiindca tare sunt frumosi, dar pier asa repede. Toate astea numai daca vor vreunii dintre copii sa isi puna creativitatea in valoare.

Eu, pentru mine, nu simt o pasiune sa fac asa ceva. In general, nu ma anima decat activitatile in care se implica si ei, fiindca pun mare pret pe lucrarea impreuna cu ei, pe bucuria si entuziasmul lor.

No comments:

Post a Comment