Wednesday, May 13, 2020

Ca sa ridici...

...crucea familiei numeroase mai usor, invata sa vezi binecuvantarile ascunse in ea. Axeaza-te pe a vedea partea buna a lucrurilor si vei fi multumita in orice imprejurare. O dispozitie multumitoare fata de Dumnezeu se construieste cu putina autodisciplina a gandurilor si fixarea lor pe latura pozitiva a versantului vietii. Nu sunt chestiuni inalte spiritual, ci tehnici psihologice utile duhovniceste tuturor muritorilor de rand.

Fiindca Dumnezeu ne iubeste, tot ceea ce primim de sus spre lucrare este bun, daca ai ochi de vazut. Schimba-ti optica cu privire la tot ceea ce percepi ca pe o corvoada in viata de familie si vei fi uimita cate minunatii vei observa. Gaseste-ti placerea si bucuriile in caminul vostru, langa cei mai apropiati de inima ta. "Indragosteste-te" de casa ta, de rolul de sotie si mama, investeste in direcția lor si nu vei regreta nimic inaintea lui Dumnezeu.

Ai de dat cu mopul? Te poti bucura de faptul ca poti sa iti ingrijesti casa, si mai ales ca ai un acoperis deasupra capului. Poti infrumuseta momentul cu o auditie placuta sau poti sa ii dai un aer isihast spunand rugaciunea mintii. Poti folosi prijejul sa colaborezi cu un copilas interesat sa te ajute in felul lui stangaci: tu pregatesti mopul, il storci si el il plimba pe podea.
iubita mea in masina
de uscat rufe

Secretul fericirii este sa inveti sa dai slava lui Dumnezeu pentru clipa si locul in care traiesti si sa incetezi sa ravnesti cele straine tie. Daca esti atenta (cu trezvie duhovniceasca) vei descoperi ca ai deja la dispozitie tot ce iti trebuie ca sa traiesti cu veselie in Hristos.

5 comments:

  1. foarte adevarat!eu mi-am dat seam ca pastrarea amaraciunii in suflet si cartirea imi fura bucuria.Uneori cocolosim inconstient in suflet aceste doua rele.

    ReplyDelete
  2. Cat de adevarat! Sa dea Domnul sa am mereu in suflet aceste povete!

    ReplyDelete
  3. :-)) pisici în mașina de spălat rufe am mai văzut, dar fetițe nu... până la Anastasia <3

    ReplyDelete
  4. Și băiețeilor le place în mașina de spălat rufe. 🤣🤣🤣

    ReplyDelete
  5. Hristos a inviat! Foarte adevarat, mi se potriveste postarea. O sa incerc sa aplic si la mine bucuria cand fac treburile casnice.

    ReplyDelete