Saturday, February 23, 2019

Top 5...

...lucruri pamantesti care ma bucura si fara de care, oricat ma inchipui eu de duhovniceasca, cad intr-o anumita masura in intristare. Fara ele viata imi pare mai searbada si ma simt mai demotivata. Fireste ca mai am si alte bucurii pamantesti, dar astea mi se par chiar indispensabile😊

5. Haine pentru mine si copiii mei cu un nivel estetic acceptabil, care sa nu fie deteriorate, sa fie de marimea potrivita si de culori armonizate.

4. Un ambient placut (in special acasa, caci in concediu nu imi permit sa fac nazuri la aspectul camerei) curat, ordonat, aerisit, cu mobilier nedeteriorat,  luminozitate adecvata.

3. Iesiri in natura, nu in zone chiar salbatice, ci la periferia localitatilor, in preajma manastirilor sau macar in parc in locuri mai retrase.

2. Intelegerea in casa, sanatatea, voiosia si buna randuiala a vietii alor mei. Daca au ei o problema, nici eu nu ma pot bucura de nimic.

1. Iubirea din partea sotului si a copiilor e ca o raza de soare in viata mea. Cand norii ispitelor o intuneca, si viata mea ca fiinta sociala imi pare lipsita de sens (nu ma refer la scarba de viata in general, ci simt ca nu ma leaga nimic de lumea aceasta).

Acestea sunt si puncte vulnerabile in care vrajmasul actioneaza ca sa imi tulbure putina pace pe care o pot avea in tumultul grijilor vietii.

3 comments:

  1. la mine, la 3, ar fi carti si fire de tricotat/crosetat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mine la 6. Desi imi plac ff mult ma pot dispensa de ele.

      Delete
  2. Cât de frumos ati scris! Foarte potrivite si pentru mine aceste aspecte.

    ReplyDelete