Saturday, February 16, 2019

A ajuns...

...in sfarsit curierul cu celalalt pat suprapus dupa mai multe peripetii posibile numai in lumea a treia: am asteptat pana aproape s-a implinit termenul maxim pt livrarea comenzii, apoi am primit un telefon incredibil de la firma de curierat in care eram intrebata daca ma deranjeaza ca saltelelor li s-a deteriorat ambalajul de protectie (sunt doar putin murdare de namol, in rest nu au nicio problema), am asteptat sa se deruleze procedurile pentru retur fiindca sunt o femeie pretentioasa si nu imi place sa cumpar saltele murdare la pret de saltele noi (asa ma duceam direct la second hand), am inghitit si ultima "provocare" curierului care mi-a zis ca nu are cu cine sa care pachetele pe scarile blocului (desi in contract se specifica sa fie aduse in apartament, nu in fata imobilului).
In dreapta patului am improvizat din doua pantofare intr-un spatiu ff ingust (lat de 18 cm) o biblioteca pt copii (ca sa renunt la una mare, wenge, care ocupa spatiu si absoarbe luminozitate). Ea va avea si rol de tablie laterala pt pat, ca sa nu se rostogoleasca Ghe de pe margine. Pentru aceeasi problema la patutul de sus pana se obisnuieste Grigo folosesc niste carticele copertate de-ale lor.
Cum patul nu are sistem de depozitare sub el, voi folosi niste cutii mari de plastic cu capac in acest scop. Si la Ionut in camera am facut la fel. Acolo isi tine carti si jucarii de cand era mai mic la care nu vrea sa renunte defel, macar ca nu le mai foloseste. Mai glumesc cu el si ii spun ca aceea e lada lui de zestre.

5 comments:

  1. Să le folosiți sănătoși!
    Doamne ajută!

    ReplyDelete
  2. Super ideea cu pantofarele pe post de biblioteca îngustă! La fel și cu cărțile de protecție... Sa la folosiți sănătoși!

    ReplyDelete
  3. Multumim! Ne adaptam si noila spatiul mic cum putem.

    ReplyDelete
  4. Sa le stapaniti sanatosi, foarte frumoase.

    Despre situatia cu saltelele nu pot spune decat ca nesimtirea este crasa
    MariaM

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos!
    Daca ati putea sa ne spuneti cum dorm copiii impreuna? Nu rad cu orele in pat? Nu se deranjeaza unii pe altii?
    Ai mei cei doi de 6 si 4 ani dorm impreuna, dar de multe ori ajung sa ii culc separat, despartiti pt ca nu stau linistiti... dupa ce adorm ii punem impreuna... iar dimineata primul trezit il trezeste si pe celalalt (uneori si noaptea il trezeste cel mic pe cel mare, ca sa bea apa)

    ReplyDelete