Sunday, February 10, 2019

M-a intrebat...

...cineva de ce sunt atatia oameni ahtiati dupa slujbe, hramuri, biserici si manastiri si totusi stau atat de prost la nivelul interactiunii cu aproapele: barfesc fara retinere, nu au intelegere pentru neputintele altora si sunt agresivi sau plini de perfidie.
Nu am raspuns la intrebarea asta. Poate sunt mai ispititi de vrajmasul, poate nu stiu sa duca lupta cea buna in toate aspectele vietii sau poate pur si simplu vin la slujbe ca sa fie vazuti de oameni ori de dragul fastului si al muzicii. Nu e treaba mea sa judec toate astea.
Un lucru stiu: daca mergi la slujbele bisericii cu gandul la Dumnezeu si te straduiesti sa ramai pe frecventa comunicarii cu El e imposibil sa nu simti nicio transformare launtrica si sa nu  lucrari minunate in viata ta. 

4 comments:

  1. Vă spun eu de ce, ca una ce am fost asemenea celor în cauză: din superstiție și dintr-o credință prost înțeleasă, cum că astfel, prin "vânarea" celor pline de energie pozitivă îmi va merge mai bine sau altfel, că Îl îndatorez pe Dumnezeu să îmi împlinească dorințele. Aceasta este viața trăită în înșelare...
    Ioana

    ReplyDelete
  2. Eu zic sa nu ridicam inca piatra. Numai cine nu a trecut prin focul ispitelor celor convertiti o poate face. Plus de asta, suntem cu totii plini de bube si pacate ce folos ar fi sa aratam cu degetul spre bubele altora cand ale noastre sunt cele mai urate.
    Celui care pune asa intrebari i-as spune sa se roage si o sa afle singur in curand de ce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Larisa, nu am ridicat piatra asupra nimănui, ci vorbeam despre mine insămi, că am procedat întocmai o perioadă bună a vieții mele și numai o zguduitură puternică și o durere mare m-a trezit la realitate...
      Ioana

      Delete
  3. Zguduitura puternică nu vine pentru toti in acelasi timp si nici in acelasi mod.
    Eu am trecut după convertire prin ispite cu care nu m-am confruntat înainte. Si inca mai trec. Deci la mine a fost altfel...

    ReplyDelete