Friday, February 15, 2019

Intr-o seara...

...Grigo a plans pana a adormit fiindca eu voi avea aproape 60 de ani cand se va casatori si nu se va putea bucura de nunta cu o mama asa batrana.
Ieri a observat ca nu prea vedeam bine. Tot departam caietul si la un moment dat mi-am zis "cred ca o sa imi pun ochelari". Iar incepuse sa planga, ca nu vrea sa fiu batrana.
Imi e asa mila de el...Numai pentru asta si m-as stradui sa fac tot posibilul sa ma mentin in forma.


Ce i-am zis? I-am dat exemple de oameni pe care ii cunoaste, care par fericiti si multumiti si care au fost zamisliti la batranete de parintii lor. Apoi i-am spus ca mai nou e la moda ca oamenii sa aiba copii tarziu si chiar i-am numit cativa colegi de clasa care au parinti cam de aceeasi varsta cu mine. L-am invitat sa se gandeasca la situatia lui Ghe, sau a Anastasiei, care sunt mai mici ca el. I-am spus ca daca omul e sanatos si voios,  nu prea conteaza cati ani are si i-am sugerat sa se roage pt mine, ca Dumnezeu da zile omului cat este de folos.

Dupa un timp, insa, sufletul omului se desparte de trup, cam cum te dai jos dintr-o masina stricata. Si nu se stie care dintre noi se da jos primul...

4 comments:

  1. Si noi ne mai dorim un copil, chiar daca saptamana viitoare fac 44 de ani si il asteptam de 11 ani. Dar inca mai sper si nu stiu de unde am aceasta dorinta pe care am marturisit-o la duhovnic. Cateodata, insa incep sa ma gandesc ca Grigo la ce as putea oferi copilului mai tarziu si cum ma va percepe cand va vedea parintii altora mai tineri. Parca incepe sa-mi fie rusine sa staruiesc in rugaciune pentru dar de prunci.

    ReplyDelete
  2. Deocamdata pareti atat de tanara...30 si un pic de ani...sa va dea Domnul multa putere .Doamne ajuta, Alina Serbanica

    ReplyDelete
  3. Are dreptate copilul dar asta e.
    Si pe voi v-a ajutata bunica daca tin bine minte. Pe ei nu o sa ii ajute nimeni ca la 80 de ani nu o sa stai de nepoti oricata sanatate o fi. Ce sa mai zic de alte situatii de zi cu zi ce se vor ivi cand vor creste si vor iesi din urbea mica in care toti va cunosc si va respecta.
    Dar sanatosi sa fie ei si or sa se descurce singuri ,are Dumnezeu grija.

    MariaM

    ReplyDelete