Wednesday, February 20, 2019

Tatal meu...

...si mama mea m-au parasit, dar Domnul m-a luat. Psalmul 26 e un buchet de cuvinte de intarire cand situatia in care esti te descurajeaza si nu vezi nicio iesire caitand solutii omenesti.

In ce conjunctura ma poti simti mai disperata decat un prunc parasit de parinti? Chiar si atunci nadejdea la Domnul e un colac de salvare. Inlocuind "tatal meu si mama mea" cu orice alta persoana pe care m-am bazat si care ma abandoneaza atunci cand imi este greu, obtin o valoroasa strategie (si nu e una mincinoasa, gen autosugestie, ci una izvorata din Adevar) de a imi pastra echilibrul interior.

Caz particular al teoremei de mai sus, pe mine m-a parasit ginecologul acu, in luna mare. Ce-drept, ma vedea doar ecografic, in timpul programului sau obisnuit la spital. Nu era motivat nici financiar, fiindca m-a refuzat vehement cand am vrut sa il platesc. Cica suntem colegi. Ceea ce ma deranjeaza cu adevarat este faptul ca pur si simplu nu mai raspunde la mesaje. M-ar fi odihnit mai mult o discutie deschisa in care sa afirme ca nu mai putem continua consultatiile (chiar si fara sa imi fi spus motivul deciziei).

La drept vorbind singurul lucru pt care voiam sa fiu in legatura cu el este ca atunci cand mergi la spital esti catalogata ca ultima nespalata daca nu ai mers la control de jdemii de ori inainte de nastere. Toti se poarta ca atare chiar si in ceea ce priveste ingrijirile medicale, nu numai la nivelul respectului fata de pacient.

In fine, la inceput ma panicasem putin,  apoi am zis sa astept ca Domnul sa ma ia in atotputernicele sale maini in momentul nasterii fiindca doar El stie cat de slaba e increderea mea in priceperea omeneasca.

11 comments:

  1. Sus să avem inimile! ;)

    Are Dumnexeu grijă de toate ;). Din tot răul va iesi ceva bun . Probat, experimentat, si garantat :)

    ReplyDelete
  2. Domnul sa te mângâie și să rânduiască medici buni la naștere! Nu te necăji, ești mai puternica decât pari acum, deși perioada este mai grea pe măsură ce se apropie nașterea. Încearcă totuși să găsești alt medic inclusiv pentru naștere, să nu mergi pe mana cui se nimerește de garda. Nu neglija nici eventualele recomandări. Doamne ajuta!

    ReplyDelete
  3. Chiar nu există medici cu frică de Dumnezeu în oraș la care să nu mergeți cu inima strânsă?
    Mie prima sarcină mi-a urmărit-o dr Iordache pe care îl și vedeam venind la Împărtășanie la catedrală, dar era deja bătrân, nici nu știu dacă mai trăiește acum... Oricum am născut cu cine era de gardă. Apoi m-am mutat în alte zone ale țării.
    Andreea

    ReplyDelete
  4. dar nu gasesti altul?poate ca Dumnezeu te-a scapat de asta ca sa-ti dea ceva mai bun :).Sau nu prea ai multe optiuni in spital?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca as gasi, dar nu la fel de bine cotat. Plus ca acesta imi placea pt ca nu era foarte invaziv si nici obsedat de multe analize medicale.
      Momentan sunt intr-o stare de inertie de care cu greu m-as desprinde.

      Delete
    2. Si eu m-am gandit ca poate a fost asa ca Domnul sa randuiasca pe cineva si mai potrivit pt.tine si bebelica. Am listat si eu psalmul 26 si l am lipit la birou, langa mine. Maica Domnului sa te acopere, Ramona, pe tine si toti ai casei tale. <3

      Delete
    3. stiu ce zici, te ajunge lehamitea de atata umblat pe la doctori cand esti gravida.Ce bine daca s-ar putea fara ei...

      Delete
  5. Si eu zic ca si Irina ca Dumnezeu iti va da o solutie mai buna chiar daca acum aceasta decizie iti pare a fi una proasta.

    ReplyDelete
  6. Are importanta? Din Craiova. Postarea nu e un apel umaintar pt gravide ramase in pom in luna mare.

    ReplyDelete
  7. Ca sa va incurajez, eu am nascut 3 copii. Nu am fost nici o data urmarita de un medic am nascut cu moase pe care le-am vazut pentru prima data in momentul nasterii (ele fiind in garda). SI a fost totul perfect! Slava Domnului. Nu paraseste El pe ai sai! Alice

    ReplyDelete