Saturday, March 9, 2019

Taman...

...de 8 martie, din pura coincidenta, mi-am facut cadou niste cearsafuri noi, colorate care ma bine-dispun instantaneu cand le privesc. Nu va imaginati ceva iesit din comun, nici ca pret, nici ca aspect (sunt de bbc, uni). Pur si simplu nu sunt avariate, sunt bine dimensionate si asta e suficient.

Postez asta fiindca stiu ca in familiile numeroase in care parintii dorm cu copiii sectorul cearsafuri e mereu unul spinos (daca exista preocupare pt felul in care arata casa).

Toata viata am avut un disconfort vis-a-vis de lenjeriile de pat in dotare. In afara de faptul ca se uzau incredibil de repede, fiindca trebuiau spalate mult mai des decat obisnuit (trafic intens, de!) mereu se gasea cate un pici care sa le pateze iremediabil sau sa le decupeze/agate macar putin.

Aveam eu si cuverturi pentru pat, dar rareori stateau asa cum le asezam. Toata ziua le rearanjam si incepusera sa reprezinte niste consumatori de timp si sursa de conflicte cu copiii. De aceea am renuntat la ele, lasand pe saltele doar "fitted sheets" plus protectii impermeabile. Acestea macar acopereau bine si nu se deplasau dupa reprize de sarit in pat.

Nepermintandu-mi sa le schimb ca pe sosete, le foloseam asa, cum reuseam sa le salvez in urma activitatilor creative, intelectuale sau chiar gastronomice ale copiilor mei. Desi stiam ca sunt spalate (ca doar eu insami faceam asta) aspectul lor imi dadea mereu o impresie de mizerie si ma simteam chiar complexata😊.

Acum, fiindca suntem o familie cu un procent mult mai mare oameni responsabili si grijulii sper sa  ma tina mai mult satisfactia de a avea paturi cu lenjerii ingrijite. Regret ca nu gasesc pt saltele huse cu imprimeu. As putea sa imi fac singura, dar simt ca m-as complica prea tare.

Am investit in zona asta, fiindca mi se pare important sa adormi intr-un spatiu care te odihneste estetic si in care ai senzatia de curatenie, de igiena.

9 comments:

  1. da, si eu cred ca o casa curata, ordonata, ingrijita ofera un confort psihic deosebit.Mai ales cand e multa lume in casa, daca mai e si dezordine, e foarte obositor.Eu nu pot sa dorm daca nu e totul curat, aranjat si pus la loc.

    ReplyDelete
  2. Si eu am "boala" de a face ordine si inainte de culcare.

    ReplyDelete
  3. Eu nu am problema asta. Dorm fara probleme si daca nu e ordine deplina :)) Fiecare cu fixurile lui as zice...Seara sunt de obicei mult prea obosita sa mai strang dupa cei mici. Asa ca strang ce e musai de strans (destule) ca sa prind 2 pag de carte si un pic rugaciune. Altfel sunt f irascibila a doua zi cand trebuie sa incep iar jobul. Cand ma asez sa citesc vine cea mica cu cartile ei asa ca i-au in calcul si acest timp...:)) In ultima vreme au crescut si cei mici si e chiar curat dar vb in special de cand erau mai mititei.

    ReplyDelete
  4. Adevărat!
    Pe noi ne alimenteaza socrii cu lenjerii, fețe de masă... :d. Ni le fac ei, primim de Crăciun, Pasti... . Dar tot simt că nu sunt suficiente :)))
    Eu mai am un fix: prosoapele. Niciodată nu-mi ajung :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vezi, daca nu esti preoteasa. Eu primesc prea multe. Adevarat ca nu toate sunt de calitate, dar le triez si daruiesc mai departe.

      Delete
    2. 👍👍👍👍👍Daaaaaaa 👍👍👍👍

      Delete
  5. Lenjeriile de pat si curatenia patului este unul din fixurile mele ingrijirea casei. Ador senzatia de lenjerie curata, de preferinta usata afara-). Este unul din luxurile cu care ma rasfat. Pentru ca si eu am 2 musafire in patul meu mentinerea lui in standarde imi da mult de furca. Saptamana trecuta am imbracat o lenjerie nou nouta si inainte sa ne asezam la somn era patata de cea mica cu o solutie cauciucoasa si sclpicioasa pe care o primise cadou, aici se numeste slime (cred ca e la fel si in Ro). Nu mai iese la spalt deci va trebui sa o suport in acesta stare:-(

    ReplyDelete
  6. Ai mei le decorau cu stampilute al caror tus nu e lavabil cum sunt mazgalelile de carioca sau cerneala albastra.

    ReplyDelete
  7. Mie se pare chiar simplu sa le faci daca ai o masina de cusut https://blog.tessuti.com.au/2013/10/tutorial-how-to-make-your-own-fitted/. Eu am facut cu elastic de jur imprejur si imi place cum a iesit :).

    ReplyDelete