Wednesday, March 13, 2019

Nu stiu in ce fel...

... ajunge acest blog sa fie selectat ca loc de reclama pentru vrajitori iscusiti, care rezolva orice problema. Eu am impresia ca am un grup de cititori in care majoritari sunt oamenii cu mintea intreaga si care iubesc Biserica.
In ultimele luni am inceputprimesc spre publicare  comentarii cu recomandari de vrajitori. Regret, dar nu voi publica aceste invitatii (unele poate bine intentionate) fiindca intra clar in contradictie cu ceea ce cred eu despre Bine si nu vreau sa fiu partasa la mediatizarea unei piste false catre fericire.
In rest, dupa cum s-a observat de-a lungul timpului, am hotarat sa fiu onesta si sa las spre citire opiniile diferite de conceptia mea precum si replicile mai acide ale unora, chiar si atunci cand aveau tendinte sarcastice sau vulgare.

5 comments:

  1. Dr Isikolo, cumva? :-)) Sunt doar spamuri, nimic serios, puteti sa le stergeti de cum le vedeti.

    ReplyDelete
  2. Pacat! Nu bagati in seama. Unul din motivele pentru care imi place sa va vizitez aici pe blog este si faptul ca nu va feriti si nu ascundeti unele comentarii care nu sunt chiar comode. Nu doriti sa fiti perceputa altceva decat sunteti.
    Imi pun intrebarea: oare persoanele care nu rezoneaza cu ceea ce scrieti si nu apreciaza modul de viata pe care il promovati,in loc sa improaste cu rautati, de ce nu gasesc altceva de facut cu timpul lor. :-)

    ReplyDelete
  3. Inclin sa cred ca sunt oameni debusolati care nu fac diferenta dintre paranormal si duhovnicesc. Multi oameni umbla si la vrajitori si la preoti...

    ReplyDelete