Saturday, March 9, 2019

Saptamana asta...

...se manca miercuri si vineri o data pe zi, seara, de dulce. Nu am tinut de traditia asta niciodata si am zis sa o popularizez pt cei mai ravnitori. Nu am stiut nici de ce ajunul Bobotezei s-a tinut anul asta vineri, de dulce, iar sambata s-ar fi mancat de trei ori pe zi de post. Inteleg ca pt a nu ajuna sambata, desi pravila mea scrie ca se tine post riguros in orice zi ar pica...

Oricum, astea sunt lucruri prea rafinate pt mine si Anastasia, care ne luptam cu o pofta stupida pentru ciocolata, cacao si derivatele lor. Cu ocazia saptamanii branzei am fost mult mai delasatoare in general cu restrictiile mele alimentare, lucru rau in sine, dar care mi-a folosit totusi sa imi cimentez convingerea ca pentru organismul subsemnatei lactatele (si mai ales laptele dulce) dar si glutenul (mai intens decat ele) sunt o sursa sigura de disconfort abdominal, retentie de lichide si ameteala (si la propriu si la figurat).
Abia astept sa inceapa postul si sa ne profilam pe verdeturi😊

2 comments:

  1. Acum am aflat si eu. Cam târziu :))). Poate la anul reușesc. Anul ăsta am „băgat“ brânză, lapte, ouă s i dimineata, si la prânz,si la cină si noaptea :)))) . Glumesc :p. Dar am fost departe de rânduiala asta. Am mâncat cât să-mi ajungă tot postul, să nu duc dorul :)). În post, simt lipsa brânzei si a chefirului. Atât :d

    ReplyDelete
  2. cred ca am peste un an de cand am renuntat sa beau lapte dulce si am redus si pentru copii consumul.Ma simt foarte bine fara.Am trecut pe iaurt si pe sana - iaurtul mai mult ca sos, amestecat cu usturoi si morcov, sau cu castravete.

    ReplyDelete