Saturday, March 9, 2019

Nu stiu...

...ce este cu acest fenomen neobisnuit. Un copil despre care se spune ca avea darul vederii cu duhul poate ridica multe semne de intrebare.
Mi-a placut insa descrierea de la inceput a atmosferei duhovnicesti in familie, si m-a impresionat felul in care explica inraurirea intregului neam asupra copiilor, indemnandu-ne la rugaciune pentru toti cei adormiti ai nostri.
Povestitoarea (mama baietelului) are o voce dulce si un zambet cald si am privit-o si pt ca ma relaxa efectiv. Lui Grigo i-a placut sa auda partea cu previziunile si detaliile despre dinozauri.
Sper sa nu va fie pricina de sminteala. Alegeti ca albinutele ce vi se pare folositor😊 lasand restul in judecata Domnului.

3 comments:

  1. Niște erezii.Dupa ce am văzut filmul acesta am avut o stare aproape depresivă. Să nu uităm că apocalipsa nu e catastrofă,ci descoperire.Mie mi s-a parut fatalist filmul.In plus,Biserica Ortodoxă Rusă nu a acceptat aceste viziuni.

    ReplyDelete
  2. Nici nu m-au interesat pasajele stil apocaliptic. Poate de asta nu m-a influentat in sens depresiv. Mi-a placut inceputul, pentru asta am postat. Tot ce e posibil sa fie vreo inselare. Nu am cautat opinia Bisericii Ruse despre el, doar mi s-au parut "profetii" bizare, suspecte. Poate pentru cei care vaneaza asa ceva am fost o pricina de sminteala.

    ReplyDelete
  3. Mie mi-a placut. In special ce a punctat ecaterina legat de atmosfera de rugaciune din familiile vechi. Wow...am vazut si in alte carti ca la rusi sunt multe familii in care munca si rugaciunea sunt stari predominante in familie. Ba chiar am citit recent ca cineva isi amintea de bunica ei in doua stari: muncind sau rugandu-se. Ce frumos!

    ReplyDelete