Thursday, March 7, 2019

Clatite cu...

...acatiste am facut in seara asta si au mers foarte bine impreuna, astfel incat mi-am zis sa postez combinatia la categoria tips and tricks pt mamicile ocupate care sufera de dorul rugaciunilor citite.

Ce-i drept, daca operatiunea se desfasoara cu copii pofticiosi in imediata apropiere, demersul mistic esueaza. N-ai incotro si tre sa explici ce ingrediente pui, de ce ti s-a ars prima clatita, cand au voie sa se napusteasca asupra teancului fierbinte si cate bucati revin fiecaruia.

Daca insa ai sansa de a le pregati in absenta lor si tot stai in picioare la tigaie facand (pret de 3l de coca) una dintre cele mai monotone activitati, poti sa te detasezi de repetitivitatea ei stupida si in acest mod.

10 comments:

  1. Multumim pt sfat...o sa incerc sa-l pun si eu in practica...poate ma ajuta sa trec mai usor peste greutatea zilei...de cele mai multe ori fiind singura cu 2 copii mici. Sunteti un exemplu pt mine, atunci cand norii negri vin asupra mea si ma vad intr-o situatie fara iesire...o mama eroina care lupta pt familie.
    La multi ani pt ziua de azi, (nu stiu daca sarbatoriti 8 Martie), dar aveti toata aprecierea mea! Maica Domnului sa va poarte de grija!

    ReplyDelete
  2. Mulțumesc. Alina

    ReplyDelete
  3. La multi ani dumneavoastra si fetelor! O primavara minunata va dorim! Vai dar cum puteti sta in picioara sa faceti clatite pentru toti atat timp cat ma gandesc ca sunteti deja la termen?:-) Si eu le fac destul de des, de fapt e desertul preferat si nu numai desert pentru ca de obicei nu pun zahar in aluat si cateodata le fac si cu branza sau sunca. E o cina pe care nu mi-o refuza niciunul cu siguranta:-)

    ReplyDelete
  4. Of...clătite :)))- coșmarul vieții mele :))))- copiii ăstia ai mei ar mânca zilnic clătite. Si la micul dejun,si la prânz, si la cină :))).
    Oricum as da-o, oricât de mult încerc să-l bag pe mezinul Simion la înaintare, nu scap de ele :))).

    ReplyDelete
  5. De obicei facem clatite in weekend si se ocupa fetele. Acum fiind ocupate cu scoala, am zis sa fac o exceptie.

    ReplyDelete
  6. aveti fete frumoase si gospodine...frumos!

    ReplyDelete
  7. "Da si nu prea" pt frumoase sau pt gospodine?? :))

    ReplyDelete
  8. Ei, pt amandoua😊, dar ma gandeam mai ales la gospodareala, ca frumusetea nu e lucrarea lor.

    ReplyDelete
  9. Poți grăbi procesul dacă lucrezi la 2 tigai :). Una o torni, alta o scoți. Dar clar nu mai ai timp de acatist citit, în acest caz. Gândul în schimb poate lucra rugăciunea...

    ReplyDelete