Saturday, March 16, 2019

Ca sa mai elimin...

...motivele de cearta si invidie intre copii ("fetele au o camera mai frumos colorata, mai luminoasa, are fiecare biroul ei si la noi e urat") am facut schimbari de mobilier si in camera baietilor mici.
doar Grigo avea loc la picioare, Ghe nu

sifonier prea voluminos

delimitari clare=
=fara lupte pt teritoriu

dimensiuni si compartimentare
adaptate
nevoilor a doi baieti
Nu am simtit miros intepator decat in primele doua zile, acum chiar e ok. Cred ca era de la adezivul pt canturi, nu din foaia de pal. Oricum, aerisim des, pentru orice eventualitate.

7 comments:

  1. Bun asa! Faine si culorile. Unde ati gasit mobilierul? Noi n-avem decat 2 copii si 2 camere si simtim deja nevoia de reamenajare.

    ReplyDelete
  2. La comanda, dupa dimensiuni, culori si forma cerute de mine.

    ReplyDelete
  3. In a doua poza, în dreapta, ce e,un dulăpior? De unde l-ați cumparat?

    ReplyDelete
  4. Un raftulet de plastic din Dedeman. Mi.a placut modelul, dar cred ca va fi mai greu de intretinut. M-am gandit ca il voi aspira cu capul periuta si il voi spala cu peria.

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoase! Cei mici ajung la dulapurile suspendate?

    ReplyDelete
  6. La polita libera si la primul raft al dulapiorului suspendat ajunge si Gheorghita, de pe scaunul biroului. Mai sus am depozitat puzzle si tot felul de joculete in cutii pe care i le dau la cerere.

    ReplyDelete
  7. Imi place foarte mult cum ai gandit dulapurile, combinatie de comoda si sifonier. Si spatiul folosit de deasupra birourilor. Sa le foloseasca sanatosi!

    ReplyDelete