Friday, March 29, 2019

Acesta...

...este sotul meu

  • fata de care am pacatuit in fel si chip cu cuvantul si cu gandul, 
  • pe care l-am iubit cu iubire omeneasca degrab trecatoare, dependenta si egoista, 
  • pe care nu l-am inteles adanc, fiind prea preocupata de mine si de ceea ce voiam sa primesc de la el, 
  • pentru care nu m-am rugat destul 
  • si in care nu am avut destula incredere sa ascult asa, a la sf Ioan Gura de Aur.


De abia dupa 40 de ani (retard curat) vad ca se infiripa in mine dragostea aceea detasata si atotcuprinzatoare, cu radacini adanci in Domnul. Din pricina obisnuintelor rele si a statornicirii in gandire lumeasca nu pot sa o simt in chip lucrator in toata vremea. Ma bucur insa de licarirea ei odihnitoare din cand in cand, nu stiu de ce mai ales cand sunt de fata si el liturghiseste, ca astazi.

9 comments:

  1. Da, poate și pt ca lucrarea părintelui este împărțită cu familia mare a celor pe care ii păstorește și familia mai mica de acasă, uneori acestea amândouă nefiind mulțumite, dar pe care știu, cunoscându-l pe pr. Dumitru, ca mereu s-a ostenit sa le împace pe amândouă!
    Sunt bucuroasa ca am avut parte de slujbele oficiate de pr Dumitru și de pr Marian...
    Cât despre soția din dumneavoastră, da, asa suntem noi, uneori mai capricioase, alteori mai posesive, mai egoiste, dar tot timpul suntem la datorie 😘😘😘
    Doamne mânuiește-ne

    ReplyDelete
  2. Ma bucur si eu daca te-ai folosit. Sunt multe intelesuri care se pot ivi din cuvinte.
    Nu pot sa spun decat ca e o postare hard-core, un varf de ice-berg al vietii mele ca sotie, nu o simpla autocaracterizare.

    ReplyDelete
  3. Dar ce si de ce poarta pe cap? E vreo randuiala in alt popor?

    ReplyDelete
  4. Sf Aer. A vazut asa la greci, la sf Andrei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai si suntem in grecia sau in romania? Or intelege ţaţele despre ce e vorba?

      Delete
  5. https://stnektariosroc.org/2015/03/the-liturgy-of-the-presanctified-gifts/
    Si aici vad o imagine asemanatoare

    ReplyDelete
  6. eu abia am implinit 40 de ani incep sa imi fac sperante ca sunt sanse sa pot si eu sa ma schimb sau sa ma schimbe Dumnezeu.

    Dincolo de asta ce ai scris mai sus e cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care am auzit-o in ultima vreme...mi-a placut mult si am recitit-o de cateva ori. Sunteti minunati!

    ReplyDelete
  7. Am citit cand eram mai tanara despre stages of love si acea "bilssful love" dar nu credeam ca exista decat in povesti.

    ReplyDelete