Wednesday, February 26, 2020

Soare...

...senin, aer de primavara. Am stat mult pe afara cu copiii zilele astea, sa ne umplem de bucuria acestor zile frumoase. Sunt si vreau sa raman😊 sub impactul auditiilor cu pr Mihalache si sa ma pierd in afectivitate fata de copii, cat mai suntem impreuna.

Pe Grigo nu l-am mai dus la scoala fiindca are un coleg care s-a intors din Italia si nu si-a stat cele 14 zile de carantina acasa, asa ca mai completez eu pt fiu-meu.
Coronavirus nu ma streseaza prea tare. In afara de a evita aglomeratiile, a ne vitaminiza si de a tine reguli de igiena elementara nu putem decat sa ne rugam mai cu sarg impreuna. Nu purtam masti, nu ne-am baricadat in apartament, nu avem provizii consistente pe termen lung (nici nu as avea unde sa tin atatea).

Nu mai vorbesc despre Coronavirus decat in gluma ca sa mai dezamorsez din stirile cu care vin ceilalti acasa. Nu e de folos nimanui sa rumege ganduri negre, de boala si moarte, cu atat mai mult noua, celor care credem in Dumnezeu si avem la ce sa cugetam spre intarirea nadejdii. Si daca vine, moartea nu tre' sa ne gaseasca tristi 😏

1 comment:

  1. Uite aici niște explicații foarte decente: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=898908053902214&id=340640989728926

    Până acum câteva zile, cel puțin, virusul nu a fost înregistrat la copii mai mici de 10 ani. Mie mai frică mi-e de gripa noastră, dar nu sunt isterica, nu evit aglomerația, grădinița etc, însă folosesc foarte mult dezinfectant.

    ReplyDelete