Friday, February 7, 2020

Desi...

... Scriptura e limpede: "nu judecati ca sa nu fiti judecati" cred ca pana acum cei mai multi oameni care isi judeca semenii i-am intalnit printre bisericosi.

Vad doua posibile cauze: *necredinciosii sunt mai relaxati fiindca nu prea se raporteaza la legi, nu isi iau prea multe repere si nu practica atatea restrictii morale cat cei care tin de biserici
*credinciosii fac prea multe lucruri de forma (ca asa au auzit, ca asa e bine) , nu lucreaza in duh si nici cu intelegere, drept urmare intra intr-o stare de frustrare neexprimata ca atare, ci doar printr-o iscodire constanta a vietii altora si o invidie sora cu cleveteala si cu judecata.

Nu vorbesc de judecarea unor situatii sau catalogarea unor fapte care pot fi obiectiv analizate. Ma refer la *comentarea gradului de vinovatie a altora,
* la talmacirea intamplarilor din viata semenilor ca fiind pedepse divine
*la o deductie a viitorului dupa masurarea faptelor reprobabile ale aproapelui
*la o pecetluire a sortii vesnice a inculpatului luat in vizor.

Nici nu stii cum sa faci sa te retragi discret ca sa nu gresesti incuviintand pasiv delirul judecatoresc si sa nu atragi mania celui care se considera delegatul lui Dumnezeu pe pamant.

2 comments:

  1. Doamne ajuta! De la o vreme imi apar reclame in partea de sus si jos a articolului. Mi se intampla doar mie?

    ReplyDelete
  2. Nu. Eu am ingaduit asta, dar nu imi place continutul, desi am incercat sa il filtrez. Nu m-am ocupat de asta suficient si nu stiu cand o voi face. Este o curiozitate de a incerca sa vad cum functioneaza adsense. Deocamdata isi face de cap😑

    ReplyDelete