Wednesday, February 5, 2020

Am retinut...

... din cautarile mele despre narcisisti doua lucruri pe care nu le mai gasesc, si anume:

N iti induce intentionat o stare de oboseala fizica, fiindca nu se simte in siguranta atunci cand functionezi la parametrii normali. Asa cum am vazut in postarile anterioare, succesul tau reprezinta un adevarat disconfort pentru N. Daca te tine epuizat, nu are de ce sa se teama: nu poti fi nici creativ, nici performant, nici bine-dispus cand esti surmenat.
Pacientii-victima relatau tot felul de trucuri pe care N le folosea ca sa ii oboseasca: ii trezeau noaptea intentionat sub pretext ca le poarta de grija. Aerisesc noaptea, regleaza calorifere, te intreaba daca ti-e sete, iti pun mana pe frunte sa vada daca ai febra etc. doar cat sa deranjeze. Altii creeaza un program mult prea incarcat, cu multe vizite, plecari, excursii, actiuni solicitante care iti consuma toata energia. Pe scurt, iti dau de lucru pana peste cap.

Un caz particular al manevrelor descrise este faptul ca unii folosesc sexualitatea ca tactica de control si epuizare a victimei. Acest comportament abuziv are dublu efect mai ales cand este practicat in cadrul familiei avand ca tinta sotia (fiindca N nu e numai in rel sentimentala, ci sunt si prieteni, sefi, colegi de lucru). Sarcinile si ulterior copiii consuma foarte multe resurse din viata unei femei, o tin legata si preocupata. Am auzit cu urechile mele "teoria" asta din gura unor psihopati care incercau sa bage vrajba intre mine si sotul meu.

Este îngrozitor ca exista astfel de minti malefice, de aceea daca vedeti semne care indica N, opriti-va la timp, inainte sa ajungeti o victima a lor cu acte in regula.

No comments:

Post a Comment