Wednesday, February 12, 2020

De privit...

... just for fun (recomandat de Diana), cum traiesc altii.
Scara aia fara protectii laterale (si ultra abruta mi se pare ceva ce tine de nepasare si inconstienta. Se putea chiar improviza ceva pentru un plus de siguranta. Imi place albul, minimalismul, imi place cum cei mari ii imbraca pe cei mici.
Nu sunt vegana, dar intotdeauna mi-au fost dragi copilasii care mananca legumite 😊
Noi am avut in seara am avut un pateu facut din organe de porc, ciuperci, sorici fiert, ceapa si praz calit. Am pus la congelator portii mici si fac aceasta compozitie proaspata asemănătoare celei de umplut matele de porc, fiindca tuturor copiilor mei le repugna ideea de a manca ceva ambalat in intestine. Din fericire s-au nascut in era congelatoarelor😊

1 comment:

  1. Mi a plăcut sa urmăresc ,in alte filmulete postat d3 această mama, cum cei mari pregătesc masă,în spală pe dinți pe cei mici,ii îmbrăca după dus,etc.

    ReplyDelete