Thursday, January 17, 2019

O placinta...

...cu branza fara faina de grau, gaselnita recenta:
- 800g telemea rasa
- 8 oua de tara
- 400g fulgi de ovaz
- 250g smantana
- 250ml apa (nu am avut lapte)
- scortisoara (sau alta aroma)
Se amesteca toate, se rastoarna cu nepasare in tava (peste o hartie de copt) si se coace cum va pricepeti (cuptorul meu face nebunii in ultima vreme si tre sa rasucesc butonul la maxim pentru orice fel de mancare) ca sa nu se arda, dar sa fie si patrunsa bine la mijloc. Se serveste cu miere si smantana.
Arata urat, ca o mamaliga mai tare, dar noua ne-a placut si cred ca vom repeta figura si alta data.


3 comments:

  1. Buna seara! As vrea sa vorbesc cu dvs, dna Ecaterina. Imi puteti da nr de telefon?

    ReplyDelete
  2. Nu. Ai putea tu lasa un nr de telefon aici, precum si niste ore la care poti fi gasita? Nu il voi publica, bineinteles.

    ReplyDelete
  3. Ti-am trimis un mail. Cred ca am tastat adresa corecta.

    ReplyDelete