Thursday, January 10, 2019

De cum...

...am terminat-o cu gripa, mi-am reluat lupta impotriva sedentarismului de ultim trimestru. Suntem putin obositi in aceasta perioada de convalescenta, dar oricum, pentru mine, faptul ca pot merge in luna a saptea e o mare schimbare in bine.

 La ultimele trei sarcini nici nu putea fi vorba de plimbari normale. Cum ma miscam putin imi crestea pulsul spre 115-120 b/min si nu mai aveam aer.

Un mare cosmar legat de sfarsitul acesta de sarcina erau cresterile tensionale pe care le tot experimentam in ultimul timp. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am mai avut pana acum nicio surpriza neplacuta din categoria "cardiologie".

Acu' sper sa nu mearga prost tocmai nasterea si perioada post-partum😊, ca prea a fost totul roz pana acum. Dumnezeu cu mila...

11 comments:

  1. Doamne ajuta sa fie bine! Am citit la un moment dat ca ati avea rh negativ sau e posibil sa incurc informatiile? Va intreb pentru ca eu am rh negativ, am trei copii sanatosi slava Domnului, dar am inima mica mica atunci cand ma gandesc la o noua posibila sarcina...

    ReplyDelete
  2. deci vorba ca la rh negativ cum e genul primului nascut, asa va fi la toti, nu e valida

    ReplyDelete
  3. Multa sanatate sa duceti sarcina cu bine la termen!
    Azi chiar ma gandeam sa va intreb ceva: cum ati procedat cu diversificarea la copii incepand cu al 2 lea ? Ati respectat cat de cat tot ce se spune: mancare fara sare, albus dupa 1 an, fiert legume separat, sau le-ati dat si lor din ce mananca toata familia? Poate e prosteasca intrebarea, dar ma confrunt eu acum cu aceasta dilema...Multumesc!

    ReplyDelete
  4. Am tinut cont si nu prea. Sare ff putina, da. Albus pe la opt-noua luni, nu m stiu. Nu le-am dat din ce mananca toata familia sub 1 an, iar dupa aceea au gustat din chestii care mi s-au parut mai blande. Fa si tu cum crezi. Nu mi se par chestii esentiale.

    ReplyDelete
  5. Doamne ajuta sa fie bine! Poate mai aveti ragaz sa dati cateva sfaturi sau relatari reale in privinta sarcinii unei mamici cu rh negativ si tatal rh pozitiv(cum e si la noi); cel putin pe mine ma incurajeaza:)

    ReplyDelete
  6. Personal nu cred ca te ajuta, dat fiind faptul ca in timpul sarcinii nu am avut niciun eveniment special legat de rh. Am fost ca o gravida normala, desi toti copiii au fost rh +

    ReplyDelete
  7. Mai stiu o femeie cu 11-12 copii tot rh neg, tot fara probleme. Cam atat. In rest, oi mai fi scris cv pe blog pe vremea cand ma interesa subiectul.

    ReplyDelete