Tuesday, March 22, 2011

Poveşti de groază

  • Doamna l-a bătut pe Darius cu prazul (erau la lecţia legume de toamnă) peste faţă şi peste cap.
  • Am ieşit în curte la joacă şi doamna a încuiat uşa la grădi. Eu i-am spus că vreau la baie, dar ea vorbea la telefon şi uite-aşa am făcut caca pe mine.
  • Doamna asistentă ne spune că ne face injecţie în limbă, aşa că să nu uiţi cumva să-mi iei avizul.E mai grasă şi poate să te bată şi pe tine.
  • Dacă o supărăm pe doamna, ne pune cu mâinile sus. Nu contează cine a făcut gălăgie, ne pune pe toţi.
  • Am împins o fetiţă, şi ea a căzut în gardul viu. Pentru asta doamna m-a plimbat prin alte clase cu o etichetă pe spate pe care scria "coleg rău"
  • Dacă se enervează pe noi doamna ne ia de o mână şi ne zguduie tare-tare.
  • Dacă nu suntem cuminţi doamna ne-a promis că ne dezbracă în pielea şi ne scoate în stradă.
  • Doamna l-a certat pe Alex, că "de ce a vomitat"
  • Celor care mănâncă gustarea la grădi li se dă câte o jumătate de banană, nouă, fiindcă ne iau părinţii la prânz, ni se dă banana întreagă
Toate aceste întâmplări sunt reale, povestite cu pupilele dilatate de ai mei copii. Din nefericire, va urma.

No comments:

Post a Comment