Sunday, March 20, 2011

Eşti nervoasă?

                 Am citit undeva pe net (nu mai ţin minte unde) un lucru care m-a ajutat să înţeleg de ce mi-e aşa de drag lucrul de mână şi de ce mă simt atât de bine după câteva rânduri la andrele sau croşetă. S-a descoperit că activităţile repetitive, monotone, care nu necesită o concentrare deosebită scad cel mai mult nivelul de adrenalină din organism. N-am înţeles prea bine dacă e vorba de o inhibare a sintezei sau o accelerare a catabolismului, dar vă spun că e o metodă foarte eficientă pentru mămici stresate şi stresante ca mine. Reprezintă adevărate calmante şi sunt la îndemâna oricărei persoane agitate. Spor la treabă!

2 comments:

  1. eu ma deconectez citind sau bucatarind. as vrea sa am mai mult talent la impletit, dar nu am mai practicat de mult. spor la treaba iti doresc! palariuta rosie e superba!

    ReplyDelete
  2. Mulţumesc! Aş fi vrut să-i fac borul mai lat dar s-a terminat firul. Era un rest de la o fustiţă tricotată de anul trecut.

    ReplyDelete