Saturday, March 12, 2011

Coada calului

un ajutor de nădejde
           După naştere o problemă frecvent întâlnită sunt sângerările hemoroidale, care, încet, dar sigur, pot produce anemii grave ale mamei , mai ales dacă se combină cu lohii abundente. La primele trei naşteri timp de 6 luni am avut sângerări şi dureri cumplite din cauza hemoroizilor. Am încercat tot felul de tratamente convenţionale dar n-a mers. Singurul lucru care m-a ajutat cu adevărat a fost ceaiul de coada calului. Consumând zilnic  3-4 căni de ceai (infuzie 1 linguriţă la 250 ml apă) am reuşit să elimin definitiv aceste neplăceri. Tot cu ceaiul de coada calului am ţinut sub control menoragii abundente.
         Coada calului are proprietăţi terapeutice diverse pe care însă nu le-am experimentat personal. Fetele sunt încântate să bea ceaiul pentru că au citit că este remineralizant şi previne căderea părului, menţinând sănătatea şi supleţea firului de păr.
         Noi am cules planta vara, în excursii, am separat tulpinile, care s-ar fi uscat prea greu, şi am uscat-o în cuptor la foc minim cu uşa cuptorului larg deschisă. Cine are spaţiu suficient o poate usca în încăperi bine aerisite, ferită de acţiunea directă a razelor solare.

No comments:

Post a Comment