Tuesday, March 1, 2011

Atletism

I-am înscris pe copii la atletism. Mi-a plăcut ideea unui sport individual-fără fault. Sala de antrenament ca şi stadionul sunt foarte aproape de casă astfel încât ar putea să se ducă şi singuri. Antrenamentul este gratis, iar profesorul nu pare lipsit de motivaţie din această cauză. Este chiar mai conştiincios decât noi, mai punctual.
Sigur că aş fi putut şi eu să-i duc să alerge şi să sară prin parc, dar faptul că au un antrenor, un program zilnic destinat sportului îi mobilizează altfel. De asemenea, îi văd pe cei mai mari cum execută diverse probe, câtă rezistenţă şi forţă au. Fetele au remarcat ce postură frumoasa şi ce graţie a mişcărilor au cei care practică de mai mulţi ani atletismul. La ele în clasă e moda posturii cocoşate, ceea ce nu prea mă încânta, mai ales că se pot produce deformări permanente ale coloanei vertebrale. Mă bucur că au constatat singure aceste lucruri şi nu va fi nevoie să le cicălesc: "Stai dreaptă"

No comments:

Post a Comment