Sunday, June 7, 2020

Niciodata...

...nu am preferat alimentele congelate celor proaspete. Totusi, cand primesc o data mai multa verdeata imi place sa o toc marunt si sa o pastrez in pungute mici cat o portie de pus in oala cu mancare.

Nu separ tipuri de frunze, ci amestec tot si folosesc in proportiile pe care le am, fiindca nu sunt foarte pretentioasa la arome, ci apreciez valoarea nutritiva a frunzelor verzi bio. Mi se par mai sanatoase asa, decat cele proaspete din piata din zona noastra, care nu au aspectul acela de gradina (verde inchis, cu tulpina scurta si frunze dese) ci par a fi de la mari producatori din sere.

Prin congelare se conserva foarte bine proprietatile plantei si, in plus, economisesc timp pentru zilele in care sunt mai aglomerata.

6 comments:

  1. Eu le mai pun in tavite de gheata si iau de acolo cate cuburi imi trebuiesc..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ca sa eviti contactul cu punga?

      Delete
    2. da, imi pare mult mai simplu asa pt ca scot cate cubulete am nevoie si gata, cu pungile, uneori am mai taiat si din punga :)..dar cutiile cer un pic de spatiu in plus

      Delete
  2. un truc. se taie mai usor după ce e congelata verdeata. eu doar o spăl si pun im pungi si o toc cand o pun in mâncare. asa muncesc mai puțin.

    ReplyDelete
  3. Am incercat in alte dati si asa, dar mi s-a parut mai neplacut. Nu e toata lumea ca mine, merita incercat.

    ReplyDelete
  4. Si eu am pus la congelator marar + patrunjel, tocate si amestecate. Era perioada de stare de urgenta, nu mai aveam pungi de plastic, aveam o cantitate mai mare de verdeata si-mi doream sa nu o pierd. Asadar am pus-o la congelator in ce aveam, adica intr-o caserola obisnuita, de plastic dur, cu capac care se inchide ermetic. Am observat ca verdeata se desprinde usor cand lovesc putin cu lingura si-mi puteam lua simplu cat aveam nevoie.
    Asa o sa fac si de-acum incolo, asta e unul din lucrurile bune invatate in timpul carantinei.

    ReplyDelete