Sunday, June 7, 2020

Aseara...

...am intalnit o fetita care, spre deosebire de toate celelalte, era imbracata cu in trening foarte gros. Alerga, saraca, dar era rosie si transpirata si ii era incomod. Am luat-o deoparte si am intrebat-o daca nu ii e cald (desi era evident) si ea mi-a explicat ca parintii nu ii dau voie sa se imbrace in pantaloni atat de scurti ca ai celorlalte fetite.

Sunt perfect de acord cu conceptia parintilor respectivi, dar ideea nu e numai sa interzicem copiilor, ci si sa oferim in schimb alternative acceptabile. Am cerut voie mamei ei (care nu are masina si are o bebelusa neastamparata cu care ii e greu la cumparaturi) si am luat-o cu noi la mall (aveam drum urgent acolo fiindca tocmai ieri mi-a crapat robinetul la bucatarie si tasnea apa pe langa maneta de deschidere) sa ii caut ceva mai subtire potrivit pentru joaca.

Sansa mea a fost ca fetita este ceva mai dezvoltata, asa ca am gasit la raionul pt femei niste pantaloni scurti de vascoza la care marimea 36 ii statea ca o fusta-pantalon. Am dibuit apoi si fustite din acelasi  tip de material care ii veneau destul de lungute. Mi-a placut ca aveau si imprimeu, caci la joaca fustele uni sunt mai pretentioase.
Mi-a facut chiar placere sa aleg hainute pentru fetita, fiindca vreau sa ajut cat pot la sustinerea ideii ca decenta vestimentara nu este respingatoare. E nevoie de o adevarata miscare "feminina" (nu feminista) pentru a face lumina imprejur pe strazile acaparate de tinute fitness (care, dupa parerea mea ar trebui sa fie rezervate salilor de antrenament). Desi asteapta un examen, Maria si-a mai gasit timp si pentru acest obiectiv:
PS Mi-ar placea sa existe creatori de moda de formatie crestina care sa lanseze pe piata modele dragute de fuste si rochii, ca sa nu mai trebuiasca sa cautam cu lumanarea o lungime adecvata pentru biserica la fetitele cu talie subtire (pentru care, daca nu ar fi SH, s-ar crede ca nu exista decat varianta mini).

7 comments:

  1. Doamne ajuta la examene si i multumim!Fetitele mele o urmaresc cu mare placere si m au rugat ça de acum sa le cumpar numai, fuste, rochite ça ale Mariei,lungi peste genunchi! Doamne ajuta , pe noi ne inspira!

    ReplyDelete
  2. Am găsit acest sh online care are tinute acceptabile și pentru fetite: www.kidlet.ro . Multe haine sunt noi, de foarte buna calitate, iar pentru fetița noastră, care la 8 ani poartă mărimea de 10 ani, am gasit fuste, tricouri și rochițe foarte decente și frumos colorate. Am luat rochițe și pentru bebelusa, cămăși si pantaloni lungi de vară pentru băieți, dar și pantaloni scurți pt joacă. Multe produse sunt până în 30 de lei. Livrarea e rapidă. Eu le-am spălat, evident.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si noi am luat rochite foarte frumoase de la kidlet, in schimb fuste am vazut doar scurte.

      Delete
  3. Mult succes la examene! Filmulețele ei transmit atâta lumină, optimism si bun simt! Recunosc, nu sunt in targetul filmuletelor ca și vârstă, dar m-am uitat la mai multe tocmai datorita luminozitatii și entuziasmului pe care îl transmite��

    ReplyDelete
  4. Fermecatoare Maria! Eu nu am reusit deloc cu fetele, doar la Biserica mai poarta fusta ( si le vine asa de bine!), in rest au un adevarat complex, se rusineaza sa fie vazute in fusta pe strada. Si asta pentru ca nu prea vad rochii sau fuate lungi decat pe femei de varsta mea. Sper sa fie doar o perioada, dar mi- e dor de perioada cand le imbracam in rochite si nu protestau.
    Maria e intr- a 12- a ?

    ReplyDelete
  5. Ma bucur mult ca v- am gasit aici, va stiu de atata vreme din vedere, desi nu am vorbit niciodata, si cred ca ar fi ramas asa daca nu ar fi fost internetul. Uneori pe internet depasesti bariere pe care le consideri de netrecut in viata reala.

    ReplyDelete