Wednesday, June 17, 2020

Ma simt...

... datoare cu niste explicatii pentru toti cei ce au vazut asa ceva pe pagina mea:
Eu mi-am facut cont adsense, dar nu m-am ocupat meticulos de el, asa ca probabil au aparut si reclame smintitoare. Pana cand si daca voi avea vreodata timp sa ma dumiresc cum sa ma ocup de el, am setat sa nu va mai deranjeze anunturi dubioase.

Oricum, veniturile pe care le-as fi realizat nu erau nici pe departe sume substantiale comparativ cu nevoile familiei mele si chiar daca ar fi fost castiguri semnificative, nu imi place sub nicio forma compromisul moral. 

Imi cer scuze pentru ceea ce s-a creat avand ca premisa neglijenta mea. 

7 comments:

  1. pe adsense reclamele apar in functie de cautarile fiecaria pe calc si de setrile pe care le are facute.Eu vad ceva la tine pe adsense, altul vede altceva, tu vezi altceva.Cand apare ceva dubios inseamna ca ori n-ai setari la cont pt reclame ori cineva din casa a cautat ceva dubios, intentionat sau din greseala - poate a deschis un site cu filme, ca alea au tot felul de mizerii de reclame.Cand apar chestii din astea le raportezi si n-o sa-ti mai apara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am atentionat- o ca apar astfel de reclame. Nu are altcineva acces la telefonul meu pentru a căuta site-uri dubioase. Doar dacă cel de la care am cumparat telefonul aa cautar. Desi nu cred ca rămâneau setate căutările lui...

      Delete
    2. Si nici nu mi- au mai aparut reclame de acest gen pe alte site -uri. Sau poate erau dar nu le- am remarcat.

      Delete
    3. Vreau sa sterg contul adsense. Pana atunci nu am mai permis aparitia reclamelor pe blog. Colaborarea cu ei mi s-a parut o experienta dificil de gestionat pentru un om ocupat cu altele ca mine.

      Delete
  2. Si eu pot sa setez un anume continut? Am inteles ca nu am voie sa dau click pe propriile reclame. Am vazut azi ca mi-au scris si ca am trafic invalid si nu inteleg de ce.

    ReplyDelete
  3. da, sunt setarile de reclame din contul tau google, in functie de cautari.Trafic nevalid - probabil cineva a apasat pe reclame de mai multe ori.Uite aici
    https://support.google.com/adsense/answer/1112983

    ReplyDelete