Monday, June 29, 2020

Exista...

... langa noi oameni minunati. Ioan al meu a venit acasa impresionat de un baiat cam de varsta lui, copil al strazii, pe care il stim de o viata ca fiind cersetor pe langa biserica. I se spune Mutu, fiindca are o vorbire defectuoasa (surd nu cred ca e) si cu greu te poti intelege cu el.

Acest copil si-a gasit de lucru si se tine de treaba, tine toate posturile mari (a refuzat oferte de saorma in postul acesta) si ca ii place sa citeasca intr-atat, incat si-a facut card la biblioteca.

Pentru mine oamenii astia sunt ca nuferii pe mizeria unei mlastini. Dumnezeu sa il aiba in paza!

1 comment:

  1. Doamne ajuta! Ce frumos!Si la noi in sat avem un batran simplu si smerit cu defect de vorbire. La fel, posteste toate posturile si chiar a venit de multe ori sa il spovedeasca si impartaseasca parintele, ca sa nu ,,moara fara Hristos,,. Cand l-am intrebat daca si cum se roaga, a spus ca citeste din carti. Apoi l-am intrebat, dar tu stii sa citesti? lar raspunsul lui a fost: stiu, dar numai in cartile de rugaciune. Cand i-am povestit mamei, a spus ca si strabunica mea era la fel. Era analfabeta, dar stia sa citeasca la orice pagina in Psaltire sau Ceslov. Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor este lmparatia cerurilor. Sa dea Bunul Dumnezeu sa avem si noi acesti ochi duhovnicesti, care citesc si vad doar cele de folos mantuirii. lertare pentru mesajul asa de lung. Dana M

    ReplyDelete