Sunday, June 7, 2020

In afara...

... de suzete si biberoane, o alta categorie de obiecte specifice bebeilor pe care ai mei nu le-au acceptat sub nicio forma sunt bavetele.
Cele din imagine nu sunt cele pe care am incercat sa le folosec la Anastasia, ci sunt total nefiziologice comparativ cu ele. Cea de silicon e prea rigida si grea, cealalta deranjeaza in spate la gat prin nod/fundita. Am unele cu scai, croite la marea arta, moi si usoare, decupate anatomic pe langa gatut. Degeaba! Le respinge cu atata vehementa de zici ca vreau sa o spanzur cu ele.
Deznodamantul confruntarilor este hotararea de a sacrifica nspe body-uri de stat prin casa care au ajuns sa arate in partea din fata ca niste carpe de spalat pe jos (mai ales ca ai nceput sezonul capsunilor si cireselor).
Nu vreau sa o stresez peste masura pentru hainite, desi imi plac si mie fetitele care arata si prin casa ca niste papusele scoase din cutie😊

3 comments:

  1. Nici la noi, din patru niciunul nu a acceptat babetica.

    ReplyDelete
  2. Nici la noi, niciunul din cei 4 copii nu a acceptat babetica! Si am peste 40 de bucati.

    ReplyDelete