Tuesday, June 30, 2020

In cautarea...

...simplitatii am incercat sa elimin pe cat imi permite situatia multi-taskingul, adica sa fac lucrurile pe rand, adancindu-ma in ceea ce am de facut si eliminand imprastierea gandului la alte proiecte. Scopul nu este sa fiu mai productiva, de asta are grija Dumnezeu, ci mai linistita si mai constienta de prezent.

De obicei in timp ce alaptam butonam pe internet in căutare de informatii sau scriam cate ceva. Mi-am dat seama ca pierd momente inegalabile de tandrete, de dragalasenie si prilejuri de a simti intens frumusetea vietii de mama, cu inima multumitoare fata de Dumnezeu pentru minunea pe care inca o am in brate. Vreau sa renunt macar partial la aceasta goana dupa eficienta care imi fura bucuriile prezentului.
Asa canta si ciripeste Sica la san😊

1 comment:

  1. Draga de ea! Intr adevar e pacat sa pierdem aceste momente nepretuite! Mi e atat de dor si mie cu toate ça exact cum spuneti si eu faceam mereu ceva in timp ce alaptam! Bine de stiut daca ma va mai bucura Domnul candva!

    ReplyDelete