Sunday, March 11, 2018

Ma macina...

...o intrebare pentru naturopatii vegetarieni.

Ei spun ca markerul unei detoxifieri corecte si eficiente este eliminarea crescuta de mucus, daca inteleg eu bine. In paralel cu asta, il tot aud pe Morse vorbind despre lapte, cum ca te umple de mucus. Stiu si eu din vremurile de mult apuse ale facultatii mele ca laptele stimuleaza productia de mucus. De aici nu am putea trage concluzia ca laptele este un foarte bun adjuvant din procesul de detoxifiere?

Eu nu sunt fan lactate datorita starii de somnolenta postprandiala pe care mi-o da consumul acestei grupe alimentare, dar si aceasta stare de sfarseala poate sa fie simptom detox, nu?

2 comments:

  1. Lactatele nu ajuta la eliminarea mucusului din organism, ci prin faptul ca acidifiaza corpul produce mucus.deci nu am scapa de mucus prin consum de lactate ci il provocam.
    Deci e diferenta. MIrela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai asta zic, de unde stii ca nu elimina mucusul existent, ci produce unul nou. E greu de demonstrat.
      Laptele e oricum mai alcalin decat multe fructe, daca ne uitam la pHurile lor. Nu inteleg deplin cum te poate alcaliniza ingestia unui acid.

      Delete