Thursday, March 22, 2018

Am fost...

...cu copiii la analize. Vad a nu stiu cata oara aceeasi greseala profesionala: asistenta (uneori nespalata pe maini de la tastatura la care ti-a introdus datele in calculator) pune garoul, alege vena, dezinfecteaza plica cotului, deschide seringa si...mai pune odata degetul ca sa simta vena turgescenta, apoi se indreapta direct cu acul la tinta😨
Parerea mea de necunoscator este ca dezinfectia trebuie sa fie ultima manevra inainte de a intepa. Va spun sincer ca cel putin zece astfel de cazuri am intalnit in viata mea si toate s-au simtit ofensate daca le-am atras cu bun simt atentia.
La fel reactioneaza si tipele de la radiografii dentare: te privesc ciudat atunci cand le rogi sa iti puna un afara de sortul de plumb si protectia speciala pentru gat, care zace aruncata in cuier si pe care o poti monta in doua minute. Cica te legi de amanunte🙄

2 comments:

  1. Pai e chiar adevarat si parerea dvs nu este de necunoscator, din cate stiu aveti studii inalte de medicina!
    Antonia

    ReplyDelete
  2. N-am fost niciodata atenta la acest aspect pana n-am citit postarea dumneavoastra. In aceeasi zi in care am citit am fost la analize si exact asa au procedat si la mine

    ReplyDelete