Friday, March 16, 2018

Am in biblioteca...

... de mult timp Antiparentingul lui Savatie Bastovoi. Am primit-o in dar de la o prietena dar nu am avut dispozitie interioara sa citesc din ea. Zilele astea am simtit un imbold sa o deschid. Sunt abia la primele pagini. Nu ma astept sa gasesc in ea solutii concrete, nu e genul parintelui. E foarte bun insa pe diagnosticul patologiei sociale, imediat a depistat maladia aceasta a parentingului modern.
Nu voi face nicio recenzie a cartii. Vreau sa savurez linistita stilul lui literar inconfundabil al parintelui, sa compar viziunea mea (superficiala as spune) despre parenting cu radiografia pe care i-o face dumnealui cu ochi de soim si sa respir putin prin fereastra acestei carti aerul proaspat al copilariei sale pline de libertate. 

9 comments:

  1. O vreau si eu dar online de citit exista pe undeva?

    De ce scrieti cu pixul pe carti socotelile? La varsta mica nu se scrie cu creionul?

    MariaM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei scriu numai cu stilou sau roller. Nu au scris cu creion deloc.

      Delete
    2. Asa cer doamnele invatatoare. Corecturile se fac cu pic.

      Delete
    3. De online nu stiu nimic, doar grupul de fb cu acelasi nume

      Delete
    4. MariaM, nu sunt carti, ci caiete speciale. Dar am fost uimita sa vad ca le cer profesorii sa scrie si pe carti (??!!). Mai sunt si alte caiete speciale care contin si povesti (trebuie citite apoi rezolvate exercitiile), e ciudat, da, loveste in respectul pt. carte, cartea e carte si caietul caiet (nu mai sunt), aveam dileme existentiale cand puneam caietele la reciclare, ce fac cu "caietul" de lectura, plin de povesti si ilustratii ... (imi cer scuze pt off topic)

      Delete
  2. Cartea nu cred ca exista online. Eu am citit-o și mi-a plăcut, poate și pentru ca am văzut greșelile altora și ale mele pe la începuturi. Încă nu știu cum sa le dreg 😑.
    La scoala la noi,băiatul e la pregatitoare, ii lasă și cu creionul.

    ReplyDelete
  3. Da, ar fi culmea intelepciunii sa ceara chiar si la pregatitoare corecturi cu pic. Mie mi se pare greu la varsta mica . Dar nu mai imi amintesc cum scriam noi in 1 - 4 cu stilou sau cu creion?

    MariaM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cu creion in clasa si cu stilou acasa. Asa ne cerea "tovarasa"😊

      Delete