Thursday, March 22, 2018

Ma fascineaza...


  • ...forta si rezistenta fizica, fiindca nu le am😊

12 comments:

  1. Ce tare! 😂 Iar eu si socrii tipam cand sotul incearca sa faca miscari de genul cu bebelusul...asta ma face sa ma gandesc ca asa cum noi mamele facem instinctual anumite gesturi, asa si tatii au aceasta dorinta launtrica de a-si intari fizic urmasii😀

    ReplyDelete
  2. Eu as vrea sa stiu cum sunt ca adulti copiii din poza...nu am nimic cu tinutul afara dezbracati, mi-ar placea si mie sa am puterea sa fac asa, dar smucitul si aruncarea lor nu cred ca e ok pentru articulatii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna constatare. Si nu numai pt articulatii, ci ma gandesc si la circulatia cerebrala.

      Delete
  3. Aoleu. E pe bune filmuletul sau e facatura?

    ReplyDelete
  4. Dynamic baby gymnastics se numeste practica. Foarte raspandita in Rusia. Nu face parte din recomandarile medicinei mainstream ci e o alternativa. Aparent beneficiile sunt de natura fizica cat si intelectuala. De obicei face asta cineva specializat, nu parintii. Sau merg la cursuri unde invata tehnica. Adesea e cocoroborata cu scufundari ale copilului.

    ReplyDelete
  5. Mi se pare absurd!!Nici nu l-am vizionat pana la capat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu e nevoie.E la fel de absurd ca in primele secvente😊
      In ce sens absurd? Nu vezi o motivatie de a face asa ceva cu un bebelus? Nu crezi in efectul real de intarire a organismului?

      Delete
  6. Nu am putut sa urmaresc tot. PArtea cu intarirea imunitatii ma atrage, dar toate zgaltaielile alea mi se par infricosatoare. Creierul copilului nu e afectat de atata zdruncinare? Dar ligamentele? Nu stiu...
    In schimb, am mai vazut filmulete in care mamicile ies in zapada in costume de baie, cu bebelusii dezbracati in brate si cineva toarna pe ei o galeata cu apa. Mi-as dori sa am curajul asta si cred in efectele benefice ale acesei...”terapii”.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te referi la asta?http://www.totuldespremame.ro/bebelusul-tau/bebelus-sanatos/sindromul-copilului-zgaltait-scz

      Delete
  7. Si pe mine parca ma dor toate cand vad ce fac cu bebelusii... nu imi vine sa cred ca nu patesc nimic bebelusii supusi acelei torturi... tinutul afara in frig ca sa se caleasca mai inteleg, dar ce-i mai mult decat atat nu pot sa accept

    ReplyDelete
  8. Eu nu inteleg nici una nici alta ce sens are. Chiar e nevoie de asa un chin pentru a se adapta un om la viata pe pamant pentru care a fost zamislit cu voia Domnului? Fara a se fi imbolnavit , fara a fi pacatuit de ce ar fi nevoie a priori de o asemenea retusare masiva a Creatiei pentru a se "adapta"? Doar de botez e nevoie tuturor datorita pacatului originar.
    Cu adevarat barbari si necredinciosi sunt aceia . Ssu nebuni.

    MariaM

    ReplyDelete