Friday, March 9, 2018

De recomandat...

...locatii concrete in Grecia nu m-as apuca. M-a rugat o doamna cu 5 copii, toti sub 9 ani, sa o indrum. In primul rand la necunoscuti total chiar e foarte greu sa dai sugestii. Nu stii ce posibilitati materiale au, ce pretentii, criterii, asteptari si nici cum sunt ei ca famile (genul zgomotos sau silentios, disciplinat sau dezordonat).

Apoi eu chiar nu am experiente diverse in ceea ce priveste cazarile in Grecia. Va rog sa ma intelegeti corect: eu merg de ani de zile la aceeasi persoana, in conditii extrem de modeste, fiindca suntem de acum prieteni si mai ales pentru ca respectivul practica preturi speciale in ceea ce ne priveste. In Grecia poti opta pentru orice, de la hoteluri fancy la casute rustice, batranesti, poti poposi pe malul marii sau in mijlocul unei statiuni cu magazine si zone de agrement sofisticate.

Am vrut totusi sa o ajut prin aceasta postare (tinand cont ca multe dintre cititoare sunt multi-mamici), rugandu-va sa descrieti succint locatiile care v-au multumit si eventual sa lasati un contact pentru cazare.



2 comments:

  1. Noi am fost in Evia (Edipsos) și am stat la Nefeli Studios. Condiții foarte bune, bucătărie dotată cu tot ce trebuie, curățenie zilnica, proprietari foarte amabili, preț de cazare rezonabil. Am fost trei, eu, soțul și fetița, studio cu pat matrimonial și pat separat pt copil. Am rezervat pe booking.com la prețul de 1200 lei 7 zile, ultima săptămână din iulie. Evia este o insula superbă, liniștită, plina de sfinți. Am fost și în Eghina,la Sf. Nectarie. Sigur ne vom întoarce! M.

    ReplyDelete
  2. Noi, o familie de 6, am stat in iunie anul trecut 5 zile in Sithonia la Lofos Vourvourou, intr-o căsuta minunata, cu terasa,hamace,piscina și curte mare. Am rezervat pe booking și a costat 350 de euro. Am vrut sa mergem acolo și anul acesta, dar e rezervat tot sezonul. Dacă se rezerva din timp, e un loc de vis, curat, cu bucătărie, aer condiționat si loc de joaca în aer liber. Anul acesta am rezervat pe airnb o alta căsuța și așteptăm cu nerăbdare sa vedem cum va fi. Ne-am orientat după poze și dupa recenziile celorlalți turiști care au fost deja acolo.
    Alexandra

    ReplyDelete