Saturday, April 25, 2020

Imi facui...

... pagina fb la blog (ca asa au zis unii ca e mai usor de urmarit) si ma apucai sa scriu o desciere, dar fusei cenzurata la nr de cuvinte. Ca sa imi iau revansa si sa nu fi pierdut timpul degeaba, dresei situatia cu un "copy-paste" al respectivei introduceri. Perfectul meu simplu de Oltenia se potrivi de minune la patania asta, incat nu ma putui abtine sa il folosesc.
"Iubite cititorule, aici vei gasi asternute rand pe rand file din cartea umilei mele vieti, cu bucuriile, necazurile si framantarile ei, atat cat am gasit de cuviinta ca pot insemna fara sa vatam pe cineva, deci este lesne de inteles de ce am numit totul in cuvintele "Marea vietii"

La inceput aceasta lucrare a fost hranita de dorinta de a vorbi mai mult cu si despre ispitele si bucuriile vietii in familia crestina si de nevoia de a impartasi trairi cu mame care au mai multi prunci.
Cu timpul am mai adaugat si alte cugetari  personale sau spicuite de prin lecturile mele, care nadajduiesc sa fie de folos tuturor celor care vor citi. Limpezirea intelegerii adevarului si a binelui este o multumire sufleteasca greu de cuprins in cuvinte.

Implinirea mea este ca acei care vor pasi aici pragul inimii mele sa se intoarca in viata lor mai linistiti, mai intariti si mai ravnitori in savarsirea binelui."

No comments:

Post a Comment