Tuesday, April 7, 2020

Eu scriu...

... postari in stil telegrafic, in timpul liber, seara dupa ce adorm toti, la toaleta, cand alaptez, pe afara. In orice caz, totul e contra cronometru, textele mai lungi le fragmentez si rareori apuc sa le verific.

Celelalte specimene cu buletin din casa mea pare ca au toata viata la dispozitie pentru mediul online. Ma ajuta, nimic de zis, dar in pauzele de net. Inteleg cand au cursuri, dar se intampla uneori ca facebook sa aiba prioritate taman cand arde tara si am mai multa nevoie de forte de munca in lupta cu torentul de treburi zilnice.

Faptul ca am depistat aceasta cauza majora de conflicte intra-familiale nu a rezolvat problema. Ea e veche de cand au aparut calculatoarele in casa noastra si imi dau seama ca nepasarea manifestata fata de treburi care trebuie stringent facute are doua componente:
*caracterul hipnotic al interactiunii cu ecranul
*patimi: lenevirea, iubirea de placere, slava desarta

Cred ca pana nu va exista o transfigurare spirituala a tuturor rudelor de gradul I ☺️ nu voi reusi sa asanez focarul acesta de tensiuni si divergente pentru care, culmea, mai si platim abonament.


4 comments:

  1. Puteți stabili doua intervale orare pe zi in care sa funcționeze internetul, și în rest sa îl deconectati

    ReplyDelete
  2. Teoretic, da. Practic, nu am reusit sa ne mobilizam, fiindca pe rand, toti au nevoie obiectiva sa fie online

    ReplyDelete
  3. Eu recunosc, mai ales în perioada aceasta de distanțare fizică impusă, nevoia acută de socializare care-i acum atât de ușor de împlinit virtual (despre adolescenți zic). Îmi amintesc din acea perioadă (sunt aproape 20 de ani de atunci) cum încercam eu să bifez cât mai repede și superficial toate sarcinile gospodărești trasate de mama ca să mă pot întâlni cât mai curând cu vecina și prietena mea din copilărie...pentru a pierde vremea cu jocuri prostești, discuții inutile interminabile etc.
    Se vor sătura singuri la un momentdat. Să vă dea Dumnezeu răbdare și darul rugăciunii osârdnice pentru ei!

    ReplyDelete
  4. Pai la discutii interminabile cu prietenii se intind si ei acum. Nu se joaca jocuri si nici nu stau la filme mai mult ca de obicei. Wapp ne mananca zilele 😀

    ReplyDelete