Thursday, April 23, 2020

Cuvant...

... al maicii Siluana pe care l-am primit in format audio si am simtit nevoia sa il scriu, ca sa il am undeva si sa il citesc din nou cu prilejul vreunei mese imbelsugate la care voi lua parte vreodata:
"Hristos a înviat!
Suntem la masa, masa plina cu bucate bune foarte. Bunatatea lui Dumnezeu a coborat, s-a intrupat in bucatele noastre ca sa ajunga la noi sa ne mangaie pana in carnea noastra. Mancam si Iti multumim, Doamne, pentru ca simtim bunatatea Ta si in gura noastra, simtim bunatatea Ta si in aceasta mancare! Multumim Doamne!

Stau in aceasta sarbatoare a simtirii bunatatii Tale din bucatele noastre. Bunatatea Ta - in mancarea mea. Bunatatea Ta... Bunatatea asta e a Ta, dar nu esti Tu. Doamne, fa Tu din simtirea acestei bunatati o partie prin noianul nesimtirii mele, catre Tine, Cel ce esti bun. Aprinde in mine dorirea de Tine, pe Tine sa te Doresc, Doamne, si simtirea mea sa Te simta pe Tine, sa simta prezenta Ta.

Fa, Doamne din simtirea acestei bunatati pamantesti o partie catre Tine, daruitorul tuturor bunatatilor, ca sa nu ma ratacesc, Doamne, in contemplarea si trairea celor bune, sa nu raman in gustarea si simtirea bunatatii si a bunatatilor, ci prin aceasta simtire, mereu si mereu sa ajung la Tine, sa te primesc pe Tine personal in mine.

Raneste, Doamne, inima mea cu dorirea Ta. Amin! "

Cine cugeta asa nu poate cadea nici in extrema lacomiei si a imbuibarii, nici in dezgustul parutului ascet fata de felul in care oamenii obisnuiesc sa cinsteasca praznicele imparatesti si prin mancaruri alese.

1 comment:

  1. Cat de adevarat! Foarte folositor , calea de mijloc este cea mai buna

    ReplyDelete