Thursday, April 16, 2020

Credinciosii...

... nostri sunt foarte suparati ca nu sunt bisericile nu sunt deschise de Pasti. Se simt jigniti fiindca se insinueaza ca Biserica nu se poate organiza astfel incat sa fie pastrate regulile distantarii sociale.

Sa ne intelegem: in noaptea de Pasti nu vin la biserica numai credinciosii practicanti, oameni de bun simt si cu respect fata de preot. De aceea, cei "ai casei" prezenti in fiecare biserica, fiind mult depasiti ca numar de "gura-casca" nu se pot impune. Ordinea in cazuri din acestea este de competenta organelor de politie, si acestea implicate corespunzator numeric.
Cine are ceva de obiectat sa isi aminteasca atmosfera din prima parte a slujbei de Inviere. Va spun sincer ca, ani de-a randul, imi venea sa ii spun domnului sot sa luam antimisul si sa mergem in padure cu cateva babute.
Biserica, prin mai-marii ei, ar fi trebuit sa reglementeze de foarte mult timp aceste aspecte cerand colaborarea MAI in noaptea de Pasti. Fiindca de fiecare data era imbulzeala, cei care apar doar la praznicul Invierii la biserica, percep totul ca pe o debandada generala si se scarbesc, apoi critica si defaima ceva ce nici nu au apucat sa cunoasca in esenta.


5 comments:

  1. Dadadadadada!! Din cauza asta nici nu îmi doresc sa se deschidă bisericile, dar ma feresc sa spun pentru că nu am chef de polemica. Însă am o frustrare ca se aruncă cu noroi în BOR dar aglomerația din magazine/piețe nu îi deranjează.
    Eu am și spus ca dacă va fi un vârf după Paște, deschiderea bisericilor va fi fost de vină, și nu imbulzeala din magazine.

    ReplyDelete
  2. Astazi am fost în oraș. Foarte multă lume în Auchan, Profi...nici pomeneală de pastrarea distanței, nici un organ de politie...nimeni nu m-a intrebat nimic.

    ReplyDelete
  3. Au o evidenta fixatie pe biserica. E tot mai clar.

    ReplyDelete
  4. Dumnezeu a randuit ca e mai bine asa! Slava Ție Doamne!!!! O mica greșeală și ne spulberă " iubitorii " de Hristos! Ani de zile, în diferite anotimpuri, am ascultat la aparat copiii fiind bolnavi sau nou-nascuti. Cine vrea sa se roage găsește soluții și în situații de criză. Cine nu, pierde timpul cu lamentările. Sunt de acord intru totul cu tine. Alina

    ReplyDelete